انجام پایان نامه علوم تربیتی2023-01-12T10:00:17-01:00

انجام پایان نامه علوم تربیتی

 کارگروه ویژه مشاوره پایان نامه، از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع با افتخار در کنار شمائیم (در مقاطع ارشد و دکترا)

بورد تخصصی ویرایش، آموزش و تکمیل پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم تربیتی


با مشاوره کامل و دقیق، نگارش پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی را فرابگیرید و با دسترسی و پشتیبانی 24 ساعته اساتید دانشورزان با اخذ حداکثر نمره از پایان نامه تان دفاع کنید | آموزش گام به گام پروپوزال،  پایان نامه، سمینار، مقاله، تحقیق و … 

انجام پایان نامه علوم تربیتی

جهت دریافت مشاوره تلفنی؛ می توانید فرم را تکمیل کنید:

درباره کارگروه تخصصی علوم تربیتی

کارگروه تخصصی علوم تربیتی با پشتوانه دهها محقق و پژوهشگر ممتاز کشوری؛ بیش از 15 سال است که بصورت شبانه روزی در خدمت دانشجویان عزیز این رشته بوده است. هر چند در تمام سالهای فعالیت، توصیه اول ما به عزیزان دانشجو این بوده که حتی المقدور خودشون به تنهایی پروژه پایان نامه شان را انجام دهند؛ لیکن دوستان عزیزی که به هر دلیلی فرصت کافی برای این کار مهم ندارند و این احتمال وجود دارد که بدلیل تعلل، پایان نامه و فارغ التحصیلی شان دچار تاخیر شود؛ برای حل این مساله حتما و فورا با ما تماس بگیرید چراکه سهل انگاری و تعلل در این کار مهم؛ ممکن است منجر شود که  تمام زحمات و هزینه هایی که تا الان متحمل شدید بی ثمر باقی بماند! پس درنگ نکنید و مطمئن باشید که ما زمان را به نفع شما مدیریت می کنیم.

انجام پایان نامه علوم تربیتی ارشد و دکترا

جهت دریافت مشاوره تلفنی؛ می توانید فرم را تکمیل کنید:

درباره کارگروه تخصصی علوم تربیتی

کارگروه تخصصی علوم تربیتی با پشتوانه دهها محقق و پژوهشگر ممتاز کشوری؛ بیش از 15 سال است که بصورت شبانه روزی در خدمت دانشجویان عزیز این رشته بوده است. هر چند در تمام سالهای فعالیت، توصیه اول ما به عزیزان دانشجو این بوده که حتی المقدور خودشون به تنهایی پروژه پایان نامه شان را انجام دهند؛ لیکن دوستان عزیزی که به هر دلیلی فرصت کافی برای این کار مهم ندارند و این احتمال وجود دارد که بدلیل تعلل، پایان نامه و فارغ التحصیلی شان دچار تاخیر شود؛ برای حل این مساله حتما و فورا با ما تماس بگیرید چراکه سهل انگاری و تعلل در این کار مهم؛ ممکن است منجر شود که  تمام زحمات و هزینه هایی که تا الان متحمل شدید بی ثمر باقی بماند! پس درنگ نکنید و مطمئن باشید که ما زمان را به نفع شما مدیریت می کنیم.

انجام پایان نامه علوم تربیتی شامل چه مراحلی است

همانند بسیاری از پایان نامه های علوم انسانی، برای نوشتن پایان نامه های علوم تربیتی هم باید تابع یک سلسله مراتب استانداردی باشیم. ابتدا با بررسی خلاءهای پژوهشی و مطالعه وسیعی روی مقالات و موضوعات مختلف؛ سعی خواهیم کرد موضوع و عنوان مناسبی برای پایان نامه تعیین کنیم. معیارهای خاصی برای انتخاب موضوع وجود دارد که متعاقبا به آن می پردازیم. بعد از تایید موضوع؛ باید در فرصت کوتاهی پروپوزال را تدوین و جهت تصویب به شورای پژوهشی دانشگاه ارائه کنیم بعد از تصویب پروپوزال هم فصلهای پایان نامه طی 5 فصل تدوین و ارائه خواهد شد.
چنانچه در انجام پایان نامه تان دچار مشکل شده اید می توانید از خدمات موسسه دانشورزان بهره مند شوید باعث افتخار است که اعلام کنیم در تمام گرایشهای علوم تربیتی؛ در چارچوب تعهداتی که داریم کسب حداکثر نمره را تضمین می کنیم

موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی

عنوان پایان نامه علوم تربیتی از اهمیت بالائی برخوردار است، در واقع یکی از مهمترین مراحل مقدماتی برای شروع کار پایان نامه انتخاب موضوع است که باید با دقت و وسواس زیادی انجام شود. موضوع پایان نامه علوم تربیتی باید از جهات مختلفی مورد بررسی دقیقی قرار گیرد و کوتاهی در هر یکی از این عناصر ممکن است تبعاتی برای دانشجو داشته باشد. بعنوان مثال موضوع باید جدید باشد، دارای ارزش علمی و پژوهشی باشد، غیر تکراری و کاربردی باشد، دارای منابع غنی و در دسترس باشد، مولفه ها و متغیرهای آن قابل اندازه گیری باشند و …
متاسفانه تجربه نشان داده است که برخی از دانشجویان رشته علوم تربیتی، با اقدامی عجولانه و توام با کم تجربگی، موضوعی را برای پایان نامه خودشان انتخاب می کنند که بدلایل مختلف امکان کار ندارد بنابراین توصیه اکید مجتمع دانشورزان همواره به دانشجویان آن است که حتی المقدور از مشورت اساتید خبره و دلسوز و مورد اعتماد، بهره مند شوید.

موضوع رساله دکتری علوم تربیتی

انجام رساله دکتری علوم تربیتی زمانی توام با موفقیت خواهد بود که در ابتدای کار موضوع مناسب و دقیقی برای آن انتخاب شده باشد. همانطور که می دانید، رساله دکتری علوم تربیتی بالاترین پروژه پژوهشی دانشگاهی این رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی است. عنوان پایان نامه دکترا بایستی بسیار ناب، کابردی، حائز اهمیت ویژه پژوهشی، غیر تکراری و دارای نوآوری خاص باشد بطوریکه بتواند زمینه یک پژوهش جامع و کامل را برای دانشجو فراهم کند.
بی تردید انتخاب صحیح عنوان رساله؛ بدون استفاده از مشاورین با تجربه و صرفا با اتکاء به تواناییها و تجارب محدود خود دانشجویان، بسیار دشوار است پس اگر تجربه ناموفقی در انتخاب موضوع پایان نامه داشته اید؛ دیگران نگران نباشید و مطمئن باشید با یک تصمیم صحیح؛ همه چیز به مسیر درست باز می گردد

بهترین موسسه مشاوره پایان نامه علوم تربیتی در کشور

دوستان عزیز؛ در انجام مراحل مختلف نگارش پایان نامه علوم تربیتی از انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال و نوشتن فصلهای پایان نامه، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، بحث و نتیجه گیری انتهایی و… بدون شک ممکن است با موانع و چالشهای متعددی مواجه شوید که تنها راه گذر از آنها، اولا داشتن تجربه کافی و ثانیا استفاده از آموزش و مشورت مشاورین با تجربه و دلسوز است.
مجتمع دانشورزان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی-پژوهشی است که با ارائه راهکارهای بی نظیر؛ از انتخاب موضوع تا انجام صفر تا صد پایان نامه علوم تربیتی، راهنمای شماست و شما را تا جلسه دفاع همراهی می نماید

ضمنا ما با توجه به ظرفیتهایی که در اختیار داریم؛ کسب حداکثر نمره را تضمین می کنیم.

انجام پروپوزال علوم تربیتی

انجام پرووزال علوم تربیتی و راهکارهایی جهت تصویب فوری

انجام پروپوزال علوم تربیتی مستلزم تبعیت از یک فرمت تعریف شده و استاندارد است. ساختار و چیدمان پروپوزال همواره توسط دانشگاهها تعیین و تعریف می شود و از دانشجو خواسته میشود پروپوزال را در قالب تعریف شده بنویسد. اما چیزی که حائز اهمیت است؛ محتوا و بار علمی پروپوزال است. نگارش پروپوزال علوم تربیتی از بیان مساله آغاز می شود و طی آن باید از علت انتخاب موضوع و ارزش پژوهشی آن سخن به میان آید. سپس اهمیت و ضرورت تحقیق است که طی آن اشاره می کنیم که موضوع تحقیق ما پس از تکمیل موفقیت آمیز، چه معضلاتی که اکنون وجود دارند را مرتفع خواهد کرد. در ادامه با ذکر پیشینه تحقیق، نوآوری، روشهای تحقیق، سوالات و فرضیات، فهرست منابع و … پروپوزال را تکمیل می کنیم. توجه داشته باشید که استفاده از منابع معتبر و غنی بسیار مهم است و به پروپوزال اعتبار می دهد.
توجه داشته باشید اگر تجربه و تبحر لازم را در نگارش پروپوزال علوم تربیتی نداشته باشید؛ این کار می تواند دشوار و زمان بر باشد در این صورت می توانید از مشورت اساتید مجتمع دانشورزان بهره مند شوید تا پیشرفت پروپوزال تان را از نزدیک شاهد باشید.

موضوع رساله دکتری علوم تربیتی

مقطع دکترای علوم تربیتی، بالاترین مرتبه تحصیلات آکادمیک این رشته در دانشگاههای کشور است بنابراین تردیدی نیست که در انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال و نگارش رساله باید تحقیقی علمی کامل و عاری از هرگونه نقص ارائه شود شرایط بسیار ویژه و مهمی که در نگارش رساله علوم تربیتی حاکم است؛ سبب می شود که در انتخاب موضوع که – اولین و مهمترین قدم برای آغاز این پروژه حساس است – وسواس زیادی وجود داشته باشد. بی شک عنوان پایان نامه دکترا بایستی بسیار ناب، کابردی، حائز اهمیت ویژه پژوهشی، غیر تکراری و دارای نوآوری خاص باشد. اگر فکر می‌کنید در انتخاب موضوع رساله علوم تربیتی به کمک اساتید با تجربه و دلسوز احتیاج دارید، مطمئن باشید که اشتباه نمی کنید و می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید چراکه انتخاب موضوع مناسب رساله علوم تربیتی؛ تخصص ماست.

انجام رساله دکتری علوم تربیتی

نگارش رساله دکتری علوم تربیتی؛ طیف وسیعی از مهارتها و تجارب را می طلبد

  • توانایی جمع آوری منابع غنی و معتبر

  • مهارت در ترجمه و بهره گیری از محتوای علمی مقالات در جهت توسعه موضوع

  • مهارت در نگارش متنی شیوا و کاملا تخصصی که جنبه های علمی تحقیق را به منصه ظهور بگذارد

  • قابلیت پژوهشی دقیق در جامعه آماری و قدرت تجزیه و تحلیل آن با نرم افزارهای تخصصی

  • توانایی در ویراستاری و ایجاد انسجام در متون پایان نامه بگونه ای که هر فصل به زیبایی از نقطه ای که باید  آغاز و در نقطه ای حساب شده، خاتمه یابد

  • قدرت بالای تحلیل مطالب و نتیجه گیری صحیح از پژوهش و …

پس بیراه نیست اگر یک دانشجو در یک زمینه یا در تمام زمینه ها نیاز به مشورت و استفاده از خدمات مشاورین با تجربه باشد که چرا که به سرانجام رساندن رساله دکتری علوم تربیتی از آغاز تا پایان، کار دشوار و طاقت فرسایی است و شاید برای افراد پر مشغله اصلا تحقق نیافتنی باشد. در این راستا استفاده از خدمات مجتمع دانش ورزان، راهکار مطمئنی برای شماست تا رساله تان را پرقدرت شروع و با سرعت آماده دفاع کنید چنانچه در سالهای اخیر موفقیت دانشجویان ما در مقطع دکترا؛ بسیار بالا و رضایت بخش بوده است

قابل توجه دانشجویان عزیز علوم تربیتی؛

نکته ای مهم در خصوص مدیریت زمان...

سهل انگاری و تعلل در انجام پایان نامه تان، ممکن است منجر به شکست تحصیلی شما شده و تمام زحمات و هزینه هایی که تا الان متحمل شده اید را بی ثمر نماید. اگر نگارش پایان نامه؛ دغدغه امروز شماست، وقت را هدر ندهید و همین الان با ما یا یک مرکز تخصصی و معتبر پژوهشی تماس بگیرید.

راهکارهایی برای اصلاح پایان نامه علوم تربیتی

اصلاح پایان نامه علوم تربیتی

اصلاح پایان نامه علوم تربیتی به چه معناست؟ مجموعه ای از خدمات حمایتی جهت تکمیل پایان نامه علوم تربیتی یا انجام دستورات اصلاحی مد نظر اساتید محترم راهنما، تقویت فصول پایان نامه از جنبه های مختلف و ایجاد آمادگی جهت ارائه و دفاع، آموزش دانشجو جهت فراگیری نکات کلیدی دفاع و … بعنوان خدمات اصلاح یا پشتیبانی تلقی می گردد که از خدمات ویژه مجتمع دانشورزان است.
با وجود مشقتهای بسیاری که در زمینه اصلاح یا تقویت پایان نامه های ناقص یا ضعیف وجود دارد؛ اغلب موسسات از پذیرش این پروژه ها شانه خالی می کنند و معمولا کارهای ناقص دانشجویان را جهت تکمیل یا تقویت؛ نمی پذیرند. باید توجه داشت که اصلاح یاترمیم پایان نامه ناقص یا ضعیف دشوارتر از نگارش یک پایان نامه از فاز صفر است لیکن اولویت اول موسسه دانشورزان رفع معضلات دانشجویان بوده است بنابراین در هر مرحله ای که باشید می توانید روی خدمات ارزنده این مجموعه حساب کنید

تحقیق؛ مقاله؛ سمینار علوم تربیتی

  تحقیق و سمینار علوم تربیتی در رده کارهای کلاسی قرار می گیرند و اساتید محترم جهت تقویت روحیه پژوهشی دانشجویان تکالیفی از این دست را به عزیزان محول می کنند که قالبا نمرات کلاسی یا امتحانی دارند. دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به انجام یا تکمیل این پروژه ها نیستند می توانند از خدمات مشاوره مجتمع دانشورزان بهره مند شوند.
اما مساله مقاله کمی متفاوت تر است و به لحاظ محتوایی و پژوهشی؛ یک کار علمی تر و تخصصی تر را می طلبد. مقالات علوم تربیتی با توجه به نوع ارائه یا نشریه ای که قرار است آنرا پذیرش یا چاپ نماید؛ تقسیم بندی می شوند. هزینه نگارش مقاله نیز اساسا با مجله ی هدف تعیین می گردد.

مشاوره انجام پایان نامه علوم تربیتی آموزش عالی
در انجام پایان نامه علوم تربیتی گرایش آموزش عالی از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع از پایان نامه پشتیبان شما هستیم و تضمین می کنیم چنانچه همکاری تداوم داشته باشد؛ حداکثر نمره را از جلسه دفاع کسب خواهید کرد.

بهترین موسسه آموزش پروپوزال و پایان نامه برنامه ریزی آموزشی

قطعا برای نگارش یک پایان نامه علمی در رشته برنامه ریزی آموزشی باید از خدمات مشاورین ممتاز و مجرب استفاده شود. انتخاب موضوع مناسب یکی از اصلی ترین شروط موفقیت در پایان نامه است. در مجتمع دانشورزان از انتخاب موضوع پایان نامه تا جلسه دفاع درکنار شما هستیم.

مراحل انجام پروپوزال و پایان نامه تاریخ و فلسفه آموزش

با اقدامات مجتمع دانشورزان؛ گام به گام مراحل انجام پایان نامه تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش سپری می شود. کارشناسان دانشورزان دغدغه و تلاش های بی وقفه ای برای به ثمر رسیدن پروژه دانشجویان عزیز دارند که بی شک اعتماد و رضایت، شما را به دنبال خواهد داشت.

آموزش انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت
در انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت؛ با انجام یک کار تکراری هرگز نباید توقع نتیجه مطلوب داشته باشیم. برای ارائه یک کار مطلوب و نوین؛ نیاز به مشورت مشاورین با تجربه خواهد بود.

مشاوره پایان نامه مدیریت آموزشی
مجتمع دانشورزان رکورددار بیشترین پایان نامه موفق در رشته مدیریت آموزشی در سطح کشور است. محققین ما چالشهای شما در نگارش یک پایان نامه مطلوب و دفاع فوری از آن را رفع می کنند.

آموزش انجام پایان نامه تکنولوژی آموزشی
انتخاب موضوع پایان نامه تکنولوژی آموزشی؛ نحوه نگارش پروپوزال؛ مراحل نگارش فصول پایان نامه؛ چگونگی دفاع و … این سوالات تنها بخشی از دغدغه های دانشجویان عزیزی است که در مرحله نگارش پایان نامه تکنولوژی آموزشی هستند. با خدمات دانشورزان؛ از تمامی سوالاتتان عبور کنید.

چنانچه در خصوص انجام پروپوزال یا پایان نامه تان با تردیدها یا ابهاماتی مواجه هستید؛ می توانید پاسخ اغلب سوالاتتان را در اینجا بیابید:

چطور کارم رو با شما شروع کنم؟2021-12-04T19:53:42-01:00
چطور کارم رو با شما شروع کنم؟

برای شروع کار باید ابتدا درخواستتان را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بررسی شده و یک محقق بسیار خوب، متعهد و دلسوز برای شما تعیین کنیم. بعد کار آغاز می شود و با همراهی شما مرحله به مرحله جلو می بریم. در تمام مراحل کار شما را در جریان پیشرفت پایان نامه قرار می دهیم و توضیحات لازم ارائه می شود.

این اطمینان رو به شما می دهیم که پروژه شما توسط بهترین پژوهشگرها انجام میشود و از نظر کیفیت کار هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من نمی خوام استادم متوجه شود که از موسسات آموزشی کمک گرفته ام امکانش هست؟2021-12-04T19:51:02-01:00
من نمی خوام استادم متوجه بشه که کارم رو دادم بیرون؛ امکانش هست؟

اگر از ابتدای کار تا پایان مسیر همراه ما باشید و قدم به قدم مراحل پایان نمه تون رو با ما پیش ببرید، قطعا مشکلی متوه شما نخواهد شد چون اولا سطح علمی شما رو به اندازه سطح علمی و فنی پایان نامه تون ارتقاء می دیم، درثانی آموزشهای لازم رو بهتون می دیم تا مو به مو با پیشرفت کار شما هم پیشرفت کنین بطوریکه چنان به موضوع و پروژه مسلط بشید که دیگه اینکه چه کسی پایان نامه ر نوشته اصلا اهمیتی نداشته باشه چون دیگه خودتون براحتی می تونین پایان نامه مشابهی رو بنویسید.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

استاد راهنمای من خیلی خیلی سخت گیر هست، چکار کنم؟2021-12-04T19:49:50-01:00
استاد راهنمای من خیلی خیلی سخت گیر هست، چکار کنم؟

اصولا ما کار با اساتید راهنمای سخت گیر رو بیشتر می پسندیم چون باعث میشه توانایی های خودمون رو بهتر و بیشتر به نمایش بگذاریم. فقط کار شما دانشجوی عزیز کمی سخت هست به این دلیل که باید آمادگی لازم رو جهت ارائه یک کار علمی با کیفیت داشته باشین. در واقع بایستی با مطالعه کامل نزد استاد راهنما حاضر بشید.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

استاد راهنمای من خیلی کم سواد هست، چاره من چی هست؟2021-12-04T19:49:07-01:00
استاد راهنمای من خیلی کم سواد هست، چاره من چی هست؟

کار با اساتید کم تجربه و کم سواد بسیار بسیار سخت هست. توصیه اول ما این هست که در صورت امکان استاد راهنماتون رو عوض کنید اما اگر چاره ای نداشتید، مجبوریم از پلانی برای مواجهه با اساتید کم سواد تدارک دیده ایم استفاده کنیم و ضمنا به نوعی با این اساتید مدارا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من یک کار یونیک و تک و خیلی خیلی خاص می خوام، امکانش هست؟2021-12-04T19:48:24-01:00
من یک کار یونیک و تک و خیلی خیلی خاص می خوام، امکانش هست؟

ما از دانشجویانی که مایلند یک پایان نامه تک و بسیار خاص انجام بدن، حمایت می کنیم اما باید خودشان هم آمادگی لازم برای این کار رو داشته باشند و در واقع حائز شرایط خاص آن باشند.

  • اولا پروژه های خاص و ویژه، به نسبت به زمان بیشتری نیاز دارند.

  • انجام یک کار بسیار خاص و منحصر به فرد، مستلزم استفاده از اساتید بسیار خبره و با تجربه هست و این مساله هزینه متوسط پروژه رو افزایش می ده

  • دفاع از پروژه های خاص، دشواریهای خاص خودش رو داره و دانشجو باید در حد و اندازه کار ظاهر بشه و آمادگیهای لازم برای ارائه و دفاع رو داشته باشه

با تمام این تفاسیر، اگر با در نظر گرفتن این شرایط مایل به انجام یک پایان نامه خاص هستید، ما با کمال میل همراه شما هستیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا در مجتمع دانشورزان کارهای ناقص را تکمیل می کنید؟2021-12-04T19:37:22-01:00
آیا کارهای ناقص را شما تکمیل می کنید؟

بله کار شما در هر مرحله ای که باشد و هر نقصی که داشته باشد توسط اساتید ما مورد بازنگری، اصلاح و تکمیل قرار می گیره. البته ترجیح ما همیشه این هست که هر پروژه را از فاز صفر شروع کنید و از ابتدا طبق بالاترین استانداردهای دانشگاههای کشور انجام بدیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من پایان نامه ام را کامل انجام داده ام، اما استاد راهنما نظرات اصلاحی داشته اند شما انجام می دهید؟2021-12-04T19:35:53-01:00
من پایان نامه ام را کامل انجام داده ام، اما استاد راهنما اصلاحاتی را مطرح کرده اند شما انجام می دهید؟

بله ابتدا باید کارتون مورد بررسی قرار بگیره و کامنتها و اصلاحات مد نظر استاد راهنما هم مورد واکاوی و بررسی دقیق قرار بگیره. بعد از بررسی دقیق شرایط فعلی پایان نامه شما؛ اقدامات لازم جهت اصلاح و تامین نظرات استاد راهنما انجام میشه و هیچ جای نگرانی ندارد

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من زمان زیادی ندارم و کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟2021-12-04T19:34:24-01:00
من کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟

بله قطعا. البته ابتدا باید کارتون رو بررسی کنیم اگر از نظر فنی مشکلی نداشته باشه؛ با ظرفیتهایی که در اختیار داریم پروژه شما رو با حفظ کیفیت، با سرعتی بهتون تحویل می دیم که خارج از تصور شماست.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا شما پایان نامه دکترا هم انجام می دهید؟2021-12-04T19:32:26-01:00
آیا شما پایان نامه دکترا هم انجام می دهید؟

بله ما پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را با بالاترین سطح کیفیت اجام می دهیم و تا جلسه دفاع پشتیبان شما هستیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

اگر فقط یک پایان نامه معمولی بخواهم و نه تخصصی، نظر شما چیست؟2021-12-04T18:10:57-01:00
من فقط یک پایان نامه معمولی می خوام و مشکلی با اساتید ندارم…

ببینید ممکن است شما با استاد راهنمای تان صمیمی باشید و یک رابطه دوستانه ای بین شما حاکم باشد اما باز پیشنهاد می کنیم که در هر صورت کار پایان نامه تان را جدی بگیرید. چون اولا شما بایستی در حضور دو استاد دیگر که نقش داور را دارند، از پایان نامه تان دفاع کنید ثانیا پایان نامه شما ماحصل تلاش شما در مقطع کارشناسی ارشد هست و با انجام یک کار قوی و مناسب، می توانید بعنوان یک رزومه قوی معرفی کنید. ثالثا معمولا اساتیدی که در ظاهر با دانشجویان روابط دوستانه دارند، در عمل سطح انتظاری مشابه یک استاد سخت گیر دارند چون کاری که شما ارائه می کنید در کارنامه آنها هم ثبت می شود و در باطن اصلا مایل نیستند از یک کار ضعیف حمایت کنند.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

از پایان نامه ام مقاله هم استخراج می شود؟2021-12-04T18:07:30-01:00
از پایان نامه ام مقاله هم استخراج می شود؟

اگر پایان نامه شما توسط شرکت ما تهیه شده باشد، حائز شرایطی هست که بتوانید از محتوای پایان نامه یک یا دو مقاله استخراج کنید و در ژورنالهای معتبر به چاپ برسانید؛ اما اگر پایان نامه رو خودتون انجام داده اید یا اینکه در موسسات دیگر انجام شده است؛ باید از لحاظ علمی و فنی مورد بررسی قرار بگیرد اگر بار علمی مناسبی داشته باشد؛ در زمینه تهیه مقاله می تونیم در خدمت شما باشیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

در این سالهایی که فعالیت داشته اید آیا مشتری ناراضی هم داشته اید؟2021-12-04T18:06:26-01:00
در این سالهایی که فعالیت داشته اید آیا مشتری ناراضی هم داشته اید؟

بله متاسفانه جلب رضایت تمامی مشتریان و دانشجویان کمی مشکل هست. هرچند در تمام این سالها، تمام تلاش ما جلب رضایت تمامی دانشجویانی که به ما اعتماد کرده اند؛ بوده است اما در برخی از مواقع دانشجویانی بوده اند که سطح توقعی بسیار فراتر از آنچه که برعهده ما بوده ، داشته اند.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

هزینه انجام فصل ۴ پایان نامه چقدر است؟2021-12-04T18:05:20-01:00
هزینه انجام فصل ۴ پایان نامه چقدر است؟

فصل چهارم پایان نامه؛ مهمترین و اصلی ترین بخش پایان نامه هست و نقش تعیین کننده ای در سطح علمی پایان نامه شما دارد.
تعیین قیمت فصل چهارم پایان نامه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، مثلا اینکه از چه نرم افزاری برای این بخش استفاده می کنید و اصولا روش تحقیق پایان نامه (که در فصل سوم به آن اشاره کرده اید) چطور تعریف شده است، اطلاعات و داده هاتون کامل هست یا خیر و از چه درجه اعتباری برخوردار هستن، مقدار و میزان داده ها در چه حد است و بسیاری عوامل دیگر.
بنابراین برای تعیین قیمت فصل چهار پایان نامه تون، بهتره پروپوزال و فصل سوم رو جهت بررسی کارشناسان ما ارسال کنین و مطمئن باشید بهترین قیمت و کیفیت رو دریافت خواهید کرد.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا میتوانم با پژوهشگری که کار من را بر عهده میگیرد ارتباط داشته باشم؟2021-12-04T18:04:24-01:00
آیا میتوانم با پژوهشگری که کار من را بر عهده میگیرد ارتباط داشته باشم؟

بله حتما.
قطعا لازم هست در مراحل مختلف انجام پایان نامه تون در ارتباط مستقیم با پژوهشگر باشید و سوالات و ابهامات احتمالی تون رو با ایشون در میان بگذارید و آموزش ببینید. این ارتباط می تونه از طریق تلگرام، تلفن یا حتی حضوری باشه.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا پایان نامه روانشناسی هم انجام میدهید؟2021-12-04T17:59:54-01:00
آیا پایان نامه روانشناسی هم انجام میدهید؟

بله ما با توجه به ظرفیتهای منحصر به فردی که داریم در تمام زمینه ها فعالیت داریم علی الخصوص گرایشات مختلف رشته مدیریت. شرکت دانشورزان قطب اصلی تهیه پایان نامه های مدیریت هسد به این دلیل که یکی از شعبات ما در مجاورت دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز واقع شده و هر ترم تعداد بسیار زیادی پایان نامه مختلف مدیریت با عناوین مختلف انجام می شود. به جرأت می تونیم بگیم هیچ موسسه ای به اندازه مجتمع دانشورزان سابقه طولانی در انجام پایان نامه های ناب مدیریت ندارد.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

اگر بخواهم پایان نامه ام را خودم انجام دهم، شما چه کمکی می توانید برای من داشته باشید؟2021-12-04T17:57:40-01:00

اگر بخواهم پایان نامه ام را خودم انجام دهم، شما چه کمکی می توانید برای من داشته باشید؟

ما به تمام دانشجویان عزیزی که وقت، دانش، حوصله، تخصص و تجربه کافی رو برای نگارش پایان نامه شون دارند توصیه می کنیم که خودشان شخصا این کار رو انجام بدن و از موسسات استفاده نکنن به شما دوست عزیزی که همچین تصمیمی رو گرفته اید هم تبریک می گیم و تمام تلاشمون رو خواهیم کرد که بتونید به نحو احسن از عهده این کار بربیاید.
مجتمع دانشورزان در تمام مراحل انجام کار در خدمت شما هستند و شما رو از تجارب خودشون بهره مند می کنند.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

انجام پایان نامه در حوزه های تخصصی شما، چقدر طول می کشد؟2021-12-04T17:54:47-01:00
انجام پایان نامه چقدر طول می کشد؟

اگر شما در فاز صفر باشید از نظر زمان بندی به سه شکل قابل بررسی، برنامه ریزی و اجراست:

۱-اگر بخواهید خودتان در جریان ریز کارها باشید و مرحله به مرحله به تایید اساتید راهنما برسونید و ضمن تحویل کارها، آموزشهای لازم رو ببینید و مراحل مختلف رو فرا بگیرید، حدودا 3 تا 5 ماه برای انجم کار زمان در نظر می گیریم.
۲-اگر از نظر زمانی محدودیت دارید و مایل هستید کارتون سریعتر انجام بشه و نیاز کمتری به آموزش دارید، می تونیم ۳ ماهه یا زودتر کار رو تحویل بدیم.
۳-اگر زمان رو از دست داده اید و فرصت کمی دارین و می خواهید بصورت فورس ماژور کارتون رو انجام بدین، با توجه به ظرفیتهای بالای شرکت ایرانداکیومنت می تونیم کار رو با حفظ کیفیت؛ سریعتر از حالت طبیعی تحویل بدیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

زمان من محدود هست و کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟2021-12-04T17:48:25-01:00
من کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟

بله قطعا. البته ابتدا باید کارتون رو بررسی کنیم اگر از نظر فنی مشکلی نداشته باشه؛ با ظرفیتهایی که در اختیار داریم پروژه شما رو با حفظ کیفیت، با سرعتی بهتون تحویل می دیم که خارج از تصور شماست.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

حدود وظایف موسسه در قبال دانشجویان چیست؟2021-12-04T17:45:01-01:00

یک موسسه خدمات دانشجویی باید دارای یک سری ویژگیها و شرایطی باشد که بتواند تا انتهای کار به نو احسن در کنار شما باشد و بتواند تمام دغدغه های شما را در قبال انجام پایان نامه تان برطرف کند.
مجتمع دانشورزان  یکی از معدود موسساتی هست که تمام تلاش خود را در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروژه های دانشجویان عزیز متمرکز کرده است. به همین دلیل هم این شرکت از نظر اساتید محترم راهنما بعنوان خبره ترین شرکت در زمینه پشتیبانی از دانشجویان عزیز معرفی می گردد.
جهت ثبت سفارش مشاوره پایان نامه، می توانید فرم «سفارش پایان نامه» را تکمیل و ارسال کنید.

نظرات دانشجویان عزیزی که تجربه دریافت خدمات پژوهشی از مجتمع دانشورزان را داشته اند:

یک مقدار قیمتها رو بیارین پایین تر که همه دانشجوها دسترسی به خدمات با کیفیت داشته باشن. واقعا این درسته به نظرتون؟!

سوسن گلدره, دانشگاه دماوند

به نظر من دانشورزان هم از نظر پشتیبانی و هم از نظر قیمت بسیار عالی هست

یاشار مقام صلاحی, دانشگاه تبریز

کار من توسط خانم دکتر زارع انجام شد واقعا خوش اخلاق و مهربان بودن و کار با کمترین خطا به پایان رسید. خیلی دوست داشتم از نزدیک ایشون رو می دیدم که متاسفانه میسر نشد دورادور تشکر می کنم همچنین از پشتیبانی خوب مجموعه دانش ورزان

کمیل جاویدان, دانشگاه یاسوج

قرار بود فایل من امروز به دستم برسه، هنوز خبری نیست لطفا پیگیری کنین

فاطمه اسماءاللهی, دانشگاه علامه محدثی

خدمات دانش ورزان بسیار عالی و کامله. پشتیبانی مجموعه نقطه قوت و دلیل استفاده من از دانشورزان بود.

بابک سلیمانی, دانشگاه شمال

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

نیما نیکو, آزاد مراغه

شرکت خوبیه از نظر کیفیت خدمات شماره 1 ایرانه فقط جمعه ها تعطیله و امکان تماس تلفنی نیست. از یک شرکت با این اعتبار انتظار کار شبانه روزی هست.

نکیسا جام خواه, دانشگاه تربیت مدرس

باسلام خدمت پرسنل مجرب و باتجربه دانشورزان جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاَ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر میکنم .

سعید سادات گل, دانشکده مدیریت

هرچقدر هم شرکت معتبر و محبوبی باشین، وقتی توی شهر همدان شعبه ندارین چه فایده ای داره؟ شاید یکی نمی تونه بیاد تهران؛ باید بمیره؟

جعفر ترکاشوند, دانشگاه همدان

انصافا سرویس دهی و پشتیبانی دانشورزان عالی و بی نظیره و مشتری همیشگی و ثابت شما خواهیم ماند

سید جواد احدی نژاد, دانشگاه اصفهان

ممنون از مجموعه خوب شما که با قیمت و پشتیبانی عالی همواره جوابگو هستید

یدالله نظام دوست, دانشگاه آزاد تهران مرکز

واقعا به انتقادات توجهی نمیشه. از یک شرکت با این گستردگی و سطح خدمات واقعا بعیده که کار چاپ و صحافی پایان نامه رو انجام نمی دین. حالا هرچقدر هم که کیفیت کارتون خوب باشه

فاطمه سادات میرکندی, علوم تحقیقات تهران

مجموعه دانش ورزان برترین موسسه مشاوره پایان نامه کشور از نظر کیفیت سرویس ها و پشتیبانی دائمی هست.

اسماعیل پاشازاده, دانشگاه آزاد شهر ری

بدون شک مجتمع دانش ورزان بهترین مجموعه مشاوره پایان نامه ایرانه. دیدن مدیر عامل و کارکنان این مجموعه رو از نزدیک آرزو میکنم.

نادر پورجعفر, دانشگاه آزاد تبریز

چند بار درخواست دادم که برای دانشجویان نخبه امتیازات ویژه ای در نظر بگیرید متاسفانه ترتیب اثر داده نشد!

پاشا محمدی خامنه, دانشگاه تربیت مدرس

من پایان نامه ام رو دفاع کردم فقط چند تا اصلاحیه داره خواستم بدونم شما انجام می دین؟

ناصر توکلی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

من از موسسه دیگه ای استفاده می کردم ولی خدماتشون اصلا خوب نبود از این که به دانشورزان مراجعه کردم بسیار خوشحال و راضی هستیم

سید ضیاء پدرخانی, دانشگاه علامه

سلام، پورحیدر هستم خواستم از پژوهشگرم آقای سعیدی تشکر کنم. کارم خیلی خوب انجام شده بود. به امید دیدار

سالار پورحیدر, دانشگاه علوم تحقیقات تهران

خدمات شما بسیار عالی و مفید بود. امیدوارم این چنین موسساتی افزایش پیدا کنند تا دانشجویان گرفتای مراکز فیک و نامعتبر نشن و همیشه راه موفقیت رو رو پیدا کنند

حسن کشاورز, آزاد تهران جنوب

مدتی بعد از ثبت سفارش مشاوره پایان نامه، قیمتها تغییر کرد اما برای دانشجویان قدیمی به همان قیمت قدیم محاسبه میشد. همچنین پشتیبانی بینظر این مجتمع باعث دلگرمی کاربران میشه. واقعا میشه گفت بهترین و به صرفه ترین شرکت مشاوره پایان نامه هست.

پگاه یونسیان, دانشگاه علامه

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ دانشجویان را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

سمیرا خوش خلق, دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

سلام ، معصومه توکلی هستیم پروپوزال من امروز تصویب شد؛ خواستم اطلاع بدم که برای فصلهای پایان نامه ام لطفا اقدام کنید.

معصومه توکلی, دانشگاه شهید بهشتی

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضو اساتید این مجتمع باشم.

ابراهیم سمائی, دانشگاه آزاد بروجرد

من با همه موسسات مشاوره پایان نامه معروف صحبت کردم هیچکدوم به خوبی دانشورزان نبودن

ابوالفضل چهرگانی, دانشگاه سمنان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان مجتمع دانش ورزان. من از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالی تشکر می کنم تنها نکته ای که رضایت من رو جلب نکرد این بود که برای چند تا سفارش پی در پی؛ تخفیف در نظر نگرفتید!!! به نظرم برای یک شرکتی مثل شما این یک ضعف هست.

سیما پورحیدر یزدی, دانشگاه آزاد نائین

کارم با شما خیلی روتین و خوب پیش رفت و بهترین مورد توی سرویس دهی همین پشتیبانی هست که پشتیباتیتون واقعا حرف نداره همیشه در هر حال با حوصله رسیدگی میکنید فقط ساعت کاری تون رو کاش بیشتر می کردید که خارج از ساعات اداری هم دسترسی داشتیم

زهرا رمضانی, دانشگاه پیام نور

بدون شک بهترین موسسه مشاوره پایان نامه در کل کشور. تشکر میکنم از شما

دکتر اسمائیلخانی, نامشخص

چرا باید یک پایان نامه کارشناسی ارشد سه ماه طول بکشه؟! من انتظار تحویل سریعتر داشتم. بقیه موارد از جمله کیفیت و پشتیبانی خیلی خوب بود.

شایان رضایی بلده, دانشگاه تهران

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات مشاوره پایان نامه دانش ورزان واقعاً راضی کننده هستش برعکس شرکت س****ک  که کار رو ناقص انجام می دون و از هر ده تماس یکیش رو جواب می دن و ضمن اینکه پشتیبانی به شدت ضعیفی رو هم ارائه میدن.

پدرام پابرجا, آزاد تهران شمال

فکر نمی کردم قیمت انجام یک پایان نامه کارشناسی ارشد بیش از سه میلیون تومن باشه، بهتر می بود یک مقداری ملاحظه دانشجویان رو می کردید برای شرکتی با این اعتبار واقعا متاسفم

مهران یادگاری, دانشگاه فردوسی مشهد

روز جمعه تماس گرفتم و پاسخ دادن و با حوصله مشکلم حل شد. امیدوارم این نحوه پشتیبانی و این کیفیت سالهای سال ادامه دار باشه و من شخصا از کارشناسان دانش ورزان تشکر میکنم.

سکینه بروجردی, آزاد خرم آباد

بدینوسیله از مدیران و تیم پشتیبانی زبده و متخصص مجتمع دانش ورزان نهایت تشکر را دارم.هم سرعت پاسخگویی و هم دقت کارشناسان در ارایه خدمات مشاوره پایان نامه به نظرم عالی و بی همتا هست. در حال حاضر بیش از 5 تا 6 نفر از دوستانم رو به دانش ورزان معرفی کردم و بسیار از شما راضی هستیم جز یک نفر از بچه ها که پروپوزالش با کمی تاخیر آماده شد. امیدوارم روز به روز کیفیت را بهتر از روز قبل حفظ کنید.ارادتمند

سحر الماسی, آزاد تهران شمال

با اینهمه تعریفی که از مجتمع دانش ورزان شنیده بودم؛ انتظار داشتم کارم سریعتر انجام بشه ولی متاسفانه اینطور نشد ولی از کیفیت کار راضی بودم. بهرحال ممنونم

زهرا پورترکمن, آزاد تهران مرکز

در طول دوره سه ساله مقطع کارشناسی ارشدم؛ چند بار با مجتمع دانشورزان کارهای مختلفی رو سفارش دادم با توجه به کیفیت بالای خدمات آن و پشتیبانی بسیار قوی و بر لحظه و دانش فنی بالای کارکنانش به شدت برای بنده لذت بخش بوده است  تنها مساله؛ قیمت خدمات  بود که انتظار داشتم پایین تر باشد.

شهرام سزاوار کهن, دانشگاه ارومیه

عالی واقعا عالیه ! برای مشاوره پایان نامه از شرکت دانشورزان شک نکنید متاسفانه من با 3 تا شرکت کار کردم همشون بیخود و به درد نخور بودن واقعا حیف اون پولی که دادم بهشون حالا اسم نمیبرم اما این شرکت واقعا منو شگفت زده کرد . قیمت هاشم خوبه فقط امیدوارم بالا نبرن . انشاءالله در آینده هم همینطور باشه و خراب نشه چون برخی شرکت ها چند سال خدمات عالی به کاربرانشون دادن اما تازگی ها خراب شدن این شرکت فعلا که عالیه امیدوارم تا آخر همینطور بمونه ممنونم از خدمات خوب شرکت دانش ورزان

تارا اسماعیل خانی, دانشگاه تهران

سلام، خواستم اطلاع بدم هنوز پذیرش مقاله من به دستم نرسیده به نظرتون این همه تاخیر در اکسپت مقاله طبیعی هست؟

یارین جعفری, دانشگاه آزاد تهران شمال