انجام پایان نامه گردشگری

انجام پایان نامه گردشگری

مشاوره؛ پشتیبانی و آموزش انجام پایان نامه گردشگری با تضمین اخذ حداکثر نمره پایان نامه و تحسین اساتید داور | ارائه خدمات فوری بدون محدودیت زمانی


از انتخاب موضوع پایان نامه تا آموزش و پشتیبانی از تصویب پروپوزال و همچنین آموزش انجام فصلهای پایان نامه و هدایت در مسیر درست تا حصول بهترین نتیجه ممکن. برای اطلاعات کاملتر هم اکنون با کارشناسان شیفت تماس حاصل فرمایید [09103434482 – 09101502239]

فرم درخواست مشاوره پایان نامه

انجام صفر تا صد پایان نامه گردشگری 

بازاریابی گردشگری – مدیریت گردشگری – برنامه ریزی گردشگری

لازمه فارغ التحصیلی در رشته گردشگری (تمام گرایشها اعم از مدیریت گردشگری، بازاریابی گردشگری، برنامه ریزی گردشگری و …) انجام یک پایان نامه علمی و آکادمیک و دفاع از آن است. فلسفه انجام پایان نامه گردشگری اثبات شایستگیهای دانشجو جهت کسب مدرک دانشگاهی تحصیلات تکمیلی و ورود تخصصی به بازار کار است. از آنجا که عده زیادی از دانشجویان عزیز تخصص و تجربه کافی برای نوشتن صفر تا صد پایان نامه را ندارند، استفاده از مشورت مشاورین ممتاز مهمترین راهکار جهت تسریع کار و حصول موفقیت است.

انجام پایان نامه گردشگری

نوشتن پایان نامه گردشگری با انتخاب موضوع آغاز می شود

برای شروع انجام پایان نامه گردشگری همچون تمام  طرحهای پژوهشی؛ در ابتدا باید یک موضوع مناسب، جدید و کاربردی انتخاب کنیم. انتخاب موضوع برای پایان نامه بسیار مهم است و اصلا نباید  عجولانه اقدام شود بهتر است همه جوانب کار بررسی و با مطالعه مقالات معتبر به یک ایده ناب برسیم.
مجلات علمی معتبری در زمینه گردشگری در سراسر جهان به چاپ می رسند که  برای انتخاب موضوع پایان نامه می توان سری به آنها زد و ایده هایی که بدست می آید را بومی سازی کرده و با در نظر گرفتن تواناییهای دانشجو و مشورت استاد راهنما در نهایت به یک موضوع نهایی برسیم. همچنین باید توجه کنیم که موضوع پایان نامه نباید تکراری باشد و ضمنا ارزش علمی بالایی داشته باشد.
تکراری نبودن موضوع را می توان از سامانه ایرانداک استعلام گرفت. همچنین برای مقطع دکتری باید توجه داشته باشید که موضوع پایان نامه باید عمیق تر و علمی تر از مقطع کارشناسی ارشد باشد. برای این منظور می توانید از خدمات مشاوره مجتمع دانشورزان نیز بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: انجام پایان نامه علوم تربیتی

تصویب فوری پروپوزال گردشگری

پس از انتخاب موضوعی شایسته برای پایان نامه گردشگری؛ نوبت به نوشتن پروپوزال می رسد. پروپوزال تاثیر زیادی در تسریع روند انجام پایان نامه دارد چراکه اولا، در تمام دانشگاههای کشور تا زمانی که پروپوزال به مرحله تصویب نرسد دانشجو اجازه شروع فصلهای پایان نامه را نخواهد داشت همچنین خود پروپوزال به مانند نقشه راه؛ مسیر پژوهش را تبیین می کند و از ابتدا مشخص می شود که با انجام تحقیق (پایان نامه) در نهایت دستیابی به چه اهدافی مد نظر است.
پروپوزال گردشگری چنانچه با دقت کافی و بصورت علمی نوشته شود میتواند دیدگاه اساتید را نسبت به پروژه مثبت کند و در ادامه پایان نامه با چالش کمتری مواجه شویم. اگر به دنبال دستیابی به یک پایان نامه فاخر و علمی هستید و قصد دارید بدون فوت وقت بهره گیری از خدمات مجتمع دانشورزان انتخابی هوشمندانه در جهت بهبود و تسریع روند پایان نامه شماست.

در مورد انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی بیشتر بدانید

اجزای پروپوزال گردشگری

پروپوزال رشته گردشگری؛ اجزای استاندارد و مشخصی دارد که معمولا با بیان مساله شروع می شود و در آن دانشجو دغدغه اصلی که مسبب انتخاب موضوع شده است را تشریح می کند و در بخش بعدی یعنی «ضرورت و اهمیت تحقیق» از راهکارهایی که کاربردی جهت حل مساله گفته می شود. همچنین در بخشهای بعدی پروپوزال که شامل روش تحقیق؛ پیشینه تحقیق؛ اهداف تحقیق؛ سوالات و فرضیات، منابع، نوآوری و … است بصورت کاملا علمی و آکادمیک به توضیح ابعاد مختلف پایان نامه می پردازیم. باید توجه داشته باشیم که پروپوزال باید در فرمت استاندارد تعریف شده خود دانشگاه انجام شود که معمولا از سایت دانشگاه در دسترس دانشجویان عزیز است.
همچنین در نوع رفرنس دهی؛ باید دقت شود که ضوابط دانشگاه رعایت شود.

هزینه عمومی نوشتن پروپوزال

برای دانشجویانی که از تجربه و مهارت کافی برای نوشتن پروپوزال برخوردارند و ضمنا فرصت کافی برای این کار را دارند؛ شاید نوشتن پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد کار چندان دشواری نباشد اما بسیاری از دانشجویان این تجربه را ندارند و گروهی دیگر علی زغم  داشتن علاقه و دانش لازم برای انجام پروپروپوزال؛ وقت کافی برای این کار ندارند. این دانشجویان گاها با شیوه نامطمئن «آزمون و خطا» و گاها با صرف وقت ناکافی ممکن است شکستهای مکرری را تجربه کنند.
برای جلوگیری از اتلاف وقت و حصول نتیجه مطلوب تر در زمانی کوتاه؛ توصیه می شود از مشورت مشاورین ممتاز بهره مند شوید. دریافت این خدمات برای انجام پروپوزال گردشگری امری ضروری است و موفقیت دانشجویان را تضمین می کند.

انجام پایان نامه گردشگری

هزینه انجام پایان نامه گردشگری چگونه برآورد می گردد

هر پروژه تحقیقاتی نیاز به پشتیبانی مالی دارد که انجام پایان نامه گردشگری نیز از این قائده مستثنی نیست. اگر دانشجویی شخصا مایل باشد پروژه را پیش ببرد معمولا هزینه انجام پایان نامه شامل هزینه هایی از قبیل سرچ و دانلود مقالات پولی، ترجمه منابع و مقالات معتبر، تایپ، ویراستاری، آموزش، تجزیه و تحلیل داده ها، صفحه آرایی و … می باشد که باید در خلال انجام پایان نامه متحمل شود. اما دانشجویانی که مایل هستند از خدمات مشاوره یک موسسه معتبر استفاده کنند؛ معمولا همین هزینه ها را حتی در مقیاسی کمتر پرداخت می کنند و عموما نتیجه مطلوب تری هم دریافت خواهند کرد. در این رابطه می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.
استفاده از خدمات مشاوره انجام پایان نامه روشی هوشمندانه است جهت افزایش سرعت و بهبود کیفیت و سطح علمی کار که موجب نتیجه بهتر و سریعتر می‌شود.

ساختار پایان نامه گردشگری

انجام پایان نامه گردشگری چه در مقطع ارشناسی ارشد و چه در مقطع دکتری ؛ دارای یک اصول و چهارچوب تعریف شده ای است که هم چیدمان فصلها را در میگیرد و هم محتوای کلی فصول را. معمولا پایان نامه در پنج فصل تدوین می شود که فصل اول شامل کلیات و تعاریف، بیان مساله و اهداف تحقیق و … است این فصل از پایان نامه حجم زیادی ندارد و محتوای آن بسیار شبیه به پروپوزال است. در فصل دوم از پایان نامه مدیریت گردشگری؛ به مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخته خواهد شد فصل دوم پایان نامه یکی از فصول مهم، حجیم و زمان بر است و باید با دقت کافی تدوین گردد. در فصل سوم به تشریح روش تحقیق، نمونه آماری، پرسشنامه، شیوه  های تجزیه و تحلیل داده ها و … می پردازیم و نرم افزارهایی که برای تحلیل داده ها مورد استفاده قرار میگیرد در این فصل معرفی می شود.
می توان ادعا کرد که فصل چهارم از پایان نامه گردشگری؛ مهمترین و حساس ترین بخش پایان نامه است. در این فصل داده هایی که جمع آوری شده است توسط نرم افزارهای تخصصی آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد (در مقطع دکتری، کار بسیار پیچیده تر خواهد بود) و نتایج بدست آمده باید در راستای اهداف تحقیق و کاملا دقیق و آکادمیک باشد. بخش عمده ارزش و اعتبار یک پایان نامه؛ مربوط به فصل چهارم است و چنانچه در این فصل خطایی صورت بگیرد، کیفیت کل پایان نامه زیر سوال است.
فصل پنجم هم که بخش پایانی است شامل نتیجه گیری و پیشنهادات می باشد. فصلی کم حجم ولی مهم و حساس بطوری که بسیاری از کاربران و محققین پیش از مطالعه فصول پایان نامه؛ ابتدا گریزی به فصل پنجم می زنند.
اگر در انجام پایان نامه تان دچار مشکل هستید؛ با مشورت گرفتن از کارشناسان این مجموعه، بالاترین سطح کیفیت را انتخاب کنید.

آشنایی با مراحل انجام پایان نامه روانشناسی؛ مقاله مزبور را بخوانید

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت انجام پایان نامه گردشگری

به طور کلی موارد مهمی که بر روی موفقیت دانشجو در کسب حداکثر نمره دفاع تاثیر گذار است را می توان به دو عامل مهم « سطح علمی و کیفیت پایان نامه» و «تسلط دانشجو به مباحث و نحوه ارائه» تقسیم کرد.
دانشجویانی که خود را آماده دفاع از پایان نامه می کنند باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که حتی اگر بهترین و با کیفیت ترین پایان نامه را تهیه کرده باشند؛ چنانچه در ارائه آن اعتماد به نفس و تسط کافی نداشته باشند ممکن است با معضلات مواجه شوند و کیفیت پایان نامه تحت تاثیر ارائه ضعیف قرار بگیرد. بنابراین موسسه دانشورزان آموزش و پشتیبانی را جدا از فرایند نگارش پایان نامه نمی داند و هدف اصلی ما پشتیبانی، اموزش و توانمندسازی شما برای ارائه یک کار بی نظیر و قابل تحسین است.

با نحوه انجام پایان نامه مدیریت آموزشی آشنا شوید

چه زمانی از مشاوره انجام پایان نامه گردشگری استفاده کنیم؟

یک دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری وقتی به مرحله پایان نامه می رسد؛ اولویت اصلی ارائه یک کار بسیار با کیفیت و علمی در زمانی کوتاه است. اما آیا تمام دانشجویانی که به مرحله پایان نامه می رسند توان فنی و همچنین فرصت لازم برای تهیه یک کار علمی و مناسب را دارند؟ پاسخ مشخص و واضح است. تمام دانشجویان فرصت کافی و گاها مهارت کافی برای ارائه یک کار فاخر و با کیفیت را ندارند
چه زمانی به مشاوره پایان نامه نیازمندیم؟
در واقع شما همیشه به مشاور پایان نامه نیاز دارید ولی نقش مشاور در هر زمان متفاوت خواهد بود.
به عنوان مثال هنگام انتخاب موضوع مناسب ، یک مشاور با تجربه و دلسوز شما را همراهی خواهد کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. همین مشاور برای تکمیل یک پایان نامه خوب میتواند اقدامات و پیشنهادات کاملا متفاوتی را ارائه نماید. سعی کنید قبل از شروع پروژه خود مشاوره کاملی دریافت کنید تا استراتژی مشخصی از همان ابتدا در روند پایان نامه شما شما ایجاد شود.
در خلال انجام پایان نامه؛ نحوه آموزش در دانشورزان به چه صورتی برگزار می‌شود؟
جلسات مشاوره به دو مدل اصلی شامل “مشاوره تخصصی” و “پرسش و پاسخ” تقسیم می‌شود. همه جلسات به صورت آنلاین یا تلفنی برگزار می‌شوند و پشتیبانی از دانشجویان تا جلسه دفاع ادامه خواهد داشت.

نظرات دانشجویان عزیزی که تجربه دریافت خدمات پژوهشی از مجتمع دانشورزان را داشته اند:

یک مقدار قیمتها رو بیارین پایین تر که همه دانشجوها دسترسی به خدمات با کیفیت داشته باشن. واقعا این درسته به نظرتون؟!

سوسن گلدره, دانشگاه دماوند

به نظر من دانشورزان هم از نظر پشتیبانی و هم از نظر قیمت بسیار عالی هست

یاشار مقام صلاحی, دانشگاه تبریز

کار من توسط خانم دکتر زارع انجام شد واقعا خوش اخلاق و مهربان بودن و کار با کمترین خطا به پایان رسید. خیلی دوست داشتم از نزدیک ایشون رو می دیدم که متاسفانه میسر نشد دورادور تشکر می کنم همچنین از پشتیبانی خوب مجموعه دانش ورزان

کمیل جاویدان, دانشگاه یاسوج

قرار بود فایل من امروز به دستم برسه، هنوز خبری نیست لطفا پیگیری کنین

فاطمه اسماءاللهی, دانشگاه علامه محدثی

خدمات دانش ورزان بسیار عالی و کامله. پشتیبانی مجموعه نقطه قوت و دلیل استفاده من از دانشورزان بود.

بابک سلیمانی, دانشگاه شمال

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

نیما نیکو, آزاد مراغه

شرکت خوبیه از نظر کیفیت خدمات شماره 1 ایرانه فقط جمعه ها تعطیله و امکان تماس تلفنی نیست. از یک شرکت با این اعتبار انتظار کار شبانه روزی هست.

نکیسا جام خواه, دانشگاه تربیت مدرس

باسلام خدمت پرسنل مجرب و باتجربه دانشورزان جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاَ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر میکنم .

سعید سادات گل, دانشکده مدیریت

هرچقدر هم شرکت معتبر و محبوبی باشین، وقتی توی شهر همدان شعبه ندارین چه فایده ای داره؟ شاید یکی نمی تونه بیاد تهران؛ باید بمیره؟

جعفر ترکاشوند, دانشگاه همدان

انصافا سرویس دهی و پشتیبانی دانشورزان عالی و بی نظیره و مشتری همیشگی و ثابت شما خواهیم ماند

سید جواد احدی نژاد, دانشگاه اصفهان

ممنون از مجموعه خوب شما که با قیمت و پشتیبانی عالی همواره جوابگو هستید

یدالله نظام دوست, دانشگاه آزاد تهران مرکز

واقعا به انتقادات توجهی نمیشه. از یک شرکت با این گستردگی و سطح خدمات واقعا بعیده که کار چاپ و صحافی پایان نامه رو انجام نمی دین. حالا هرچقدر هم که کیفیت کارتون خوب باشه

فاطمه سادات میرکندی, علوم تحقیقات تهران

مجموعه دانش ورزان برترین موسسه مشاوره پایان نامه کشور از نظر کیفیت سرویس ها و پشتیبانی دائمی هست.

اسماعیل پاشازاده, دانشگاه آزاد شهر ری

بدون شک مجتمع دانش ورزان بهترین مجموعه مشاوره پایان نامه ایرانه. دیدن مدیر عامل و کارکنان این مجموعه رو از نزدیک آرزو میکنم.

نادر پورجعفر, دانشگاه آزاد تبریز

چند بار درخواست دادم که برای دانشجویان نخبه امتیازات ویژه ای در نظر بگیرید متاسفانه ترتیب اثر داده نشد!

پاشا محمدی خامنه, دانشگاه تربیت مدرس

من پایان نامه ام رو دفاع کردم فقط چند تا اصلاحیه داره خواستم بدونم شما انجام می دین؟

ناصر توکلی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

من از موسسه دیگه ای استفاده می کردم ولی خدماتشون اصلا خوب نبود از این که به دانشورزان مراجعه کردم بسیار خوشحال و راضی هستیم

سید ضیاء پدرخانی, دانشگاه علامه

سلام، پورحیدر هستم خواستم از پژوهشگرم آقای سعیدی تشکر کنم. کارم خیلی خوب انجام شده بود. به امید دیدار

سالار پورحیدر, دانشگاه علوم تحقیقات تهران

خدمات شما بسیار عالی و مفید بود. امیدوارم این چنین موسساتی افزایش پیدا کنند تا دانشجویان گرفتای مراکز فیک و نامعتبر نشن و همیشه راه موفقیت رو رو پیدا کنند

حسن کشاورز, آزاد تهران جنوب

مدتی بعد از ثبت سفارش مشاوره پایان نامه، قیمتها تغییر کرد اما برای دانشجویان قدیمی به همان قیمت قدیم محاسبه میشد. همچنین پشتیبانی بینظر این مجتمع باعث دلگرمی کاربران میشه. واقعا میشه گفت بهترین و به صرفه ترین شرکت مشاوره پایان نامه هست.

پگاه یونسیان, دانشگاه علامه

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ دانشجویان را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

سمیرا خوش خلق, دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

سلام ، معصومه توکلی هستیم پروپوزال من امروز تصویب شد؛ خواستم اطلاع بدم که برای فصلهای پایان نامه ام لطفا اقدام کنید.

معصومه توکلی, دانشگاه شهید بهشتی

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضو اساتید این مجتمع باشم.

ابراهیم سمائی, دانشگاه آزاد بروجرد

من با همه موسسات مشاوره پایان نامه معروف صحبت کردم هیچکدوم به خوبی دانشورزان نبودن

ابوالفضل چهرگانی, دانشگاه سمنان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان مجتمع دانش ورزان. من از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالی تشکر می کنم تنها نکته ای که رضایت من رو جلب نکرد این بود که برای چند تا سفارش پی در پی؛ تخفیف در نظر نگرفتید!!! به نظرم برای یک شرکتی مثل شما این یک ضعف هست.

سیما پورحیدر یزدی, دانشگاه آزاد نائین

کارم با شما خیلی روتین و خوب پیش رفت و بهترین مورد توی سرویس دهی همین پشتیبانی هست که پشتیباتیتون واقعا حرف نداره همیشه در هر حال با حوصله رسیدگی میکنید فقط ساعت کاری تون رو کاش بیشتر می کردید که خارج از ساعات اداری هم دسترسی داشتیم

زهرا رمضانی, دانشگاه پیام نور

بدون شک بهترین موسسه مشاوره پایان نامه در کل کشور. تشکر میکنم از شما

دکتر اسمائیلخانی, نامشخص

چرا باید یک پایان نامه کارشناسی ارشد سه ماه طول بکشه؟! من انتظار تحویل سریعتر داشتم. بقیه موارد از جمله کیفیت و پشتیبانی خیلی خوب بود.

شایان رضایی بلده, دانشگاه تهران

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات مشاوره پایان نامه دانش ورزان واقعاً راضی کننده هستش برعکس شرکت س****ک  که کار رو ناقص انجام می دون و از هر ده تماس یکیش رو جواب می دن و ضمن اینکه پشتیبانی به شدت ضعیفی رو هم ارائه میدن.

پدرام پابرجا, آزاد تهران شمال

فکر نمی کردم قیمت انجام یک پایان نامه کارشناسی ارشد بیش از سه میلیون تومن باشه، بهتر می بود یک مقداری ملاحظه دانشجویان رو می کردید برای شرکتی با این اعتبار واقعا متاسفم

مهران یادگاری, دانشگاه فردوسی مشهد

روز جمعه تماس گرفتم و پاسخ دادن و با حوصله مشکلم حل شد. امیدوارم این نحوه پشتیبانی و این کیفیت سالهای سال ادامه دار باشه و من شخصا از کارشناسان دانش ورزان تشکر میکنم.

سکینه بروجردی, آزاد خرم آباد

بدینوسیله از مدیران و تیم پشتیبانی زبده و متخصص مجتمع دانش ورزان نهایت تشکر را دارم.هم سرعت پاسخگویی و هم دقت کارشناسان در ارایه خدمات مشاوره پایان نامه به نظرم عالی و بی همتا هست. در حال حاضر بیش از 5 تا 6 نفر از دوستانم رو به دانش ورزان معرفی کردم و بسیار از شما راضی هستیم جز یک نفر از بچه ها که پروپوزالش با کمی تاخیر آماده شد. امیدوارم روز به روز کیفیت را بهتر از روز قبل حفظ کنید.ارادتمند

سحر الماسی, آزاد تهران شمال

با اینهمه تعریفی که از مجتمع دانش ورزان شنیده بودم؛ انتظار داشتم کارم سریعتر انجام بشه ولی متاسفانه اینطور نشد ولی از کیفیت کار راضی بودم. بهرحال ممنونم

زهرا پورترکمن, آزاد تهران مرکز

در طول دوره سه ساله مقطع کارشناسی ارشدم؛ چند بار با مجتمع دانشورزان کارهای مختلفی رو سفارش دادم با توجه به کیفیت بالای خدمات آن و پشتیبانی بسیار قوی و بر لحظه و دانش فنی بالای کارکنانش به شدت برای بنده لذت بخش بوده است  تنها مساله؛ قیمت خدمات  بود که انتظار داشتم پایین تر باشد.

شهرام سزاوار کهن, دانشگاه ارومیه

عالی واقعا عالیه ! برای مشاوره پایان نامه از شرکت دانشورزان شک نکنید متاسفانه من با 3 تا شرکت کار کردم همشون بیخود و به درد نخور بودن واقعا حیف اون پولی که دادم بهشون حالا اسم نمیبرم اما این شرکت واقعا منو شگفت زده کرد . قیمت هاشم خوبه فقط امیدوارم بالا نبرن . انشاءالله در آینده هم همینطور باشه و خراب نشه چون برخی شرکت ها چند سال خدمات عالی به کاربرانشون دادن اما تازگی ها خراب شدن این شرکت فعلا که عالیه امیدوارم تا آخر همینطور بمونه ممنونم از خدمات خوب شرکت دانش ورزان

تارا اسماعیل خانی, دانشگاه تهران

سلام، خواستم اطلاع بدم هنوز پذیرش مقاله من به دستم نرسیده به نظرتون این همه تاخیر در اکسپت مقاله طبیعی هست؟

یارین جعفری, دانشگاه آزاد تهران شمال

معرفی خدمات مشابه در موسسه و سایر موسسات معتبر

مشاوره انجام پایان نامه حقوق خصوصی
آموزش و پشتیبانی صفر تا صد پایان نامه حقوق

استخدام کارشناس ارشد زبان انگلیسی
معرفی بهترین فرصتهای شغلی دورکاری

انجام صفر تا صد پایان نامه ارشد
در معتبرترین مجتمع آموزشی کشور

پاسخ به سوالات رایج در زمینه انجام پایان نامه
پرسش و پاسخ جامع و کامل

مشاوره پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت
با پشتیبانی کامل تا جلسه دفاع

مراحل انجام رساله دکتری روانشناسی
با کادری مجرب و دلسوز و ارائه راهکارهای مهم