انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت2023-01-12T09:43:40-01:00

انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت

مشاوره، آموزش و پشتیبانی از پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع

کسب موفقیت در پایان نامه علوم تربیتی تنها با اتکا به تجربه و تخصص اساتید و خبره میسر است

تخصص ما پشتیبانی، آموزش و توانمندسازی شما برای دفاع از یک پایان نامه بی نظیر است

پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت

مشاوره انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت

ما اعتقاد داریم که نوشتن پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت نیاز به مهارت، تجربه، تخصص و دانش بالایی دارد و با آزمون و خطا نمی توان به موفقیت قابل توجهی دست یافت و گاها اساتید محترم راهنما نیز کمک شایانی به دانشجو در جهت قرار گرفتن در مسیری صحیح نمی کنند. بنابراین گاها استفاده کردن از یک مشاور دلسوز و با تجربه امری اجتناب ناپذیر است پس اگر در نگارش پایان نامه تان با مشکلاتی مواجه هستید بهتر است قبل از اینکه زمان را از دست بدهید مشاورین مجتمع دانشورزان مشورت کنید تا با بهره مندی از محققین دلسوز و با تجربه، استرس را از خودتان دور کنید و مطمئن باشید وقتی که روزهای خوب تان نزدیک هست؛ آرامش مهمان شما خواهد

فرم درخواست انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت

انجام پروپوزال علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

نوشتن پروپوزال فلسفه تعلیم و تربیت بدون تردید نیازمند مهارت، دانش و تجربه کافی است. پروپوزال هر دانشگاهی فرمت و قالب خاصی دارد که دانشجو می بایست نسبت به تکمیل مولفه های آن اقدام نماید.
از آنجایی که پروپوزال؛ چهارچوب اصلی پایان نامه را تبیین می کند؛ در تدوین آن باید دقت زیادی داشته باشیم. هرگونه تعلل یا کوتاهی در ارائه یک پروپوزال با کیفیت؛ باعث میشود تصویب آن در شورای پژوهشی دانشگاه دچار مشکل شده و زمان بر بشود. چنانچه در نگارش پروپوزال هرگونه سوال یا ابهامی دارید می توانید از مشورت محققین ممتاز موسسه دانش ورزان بهره مند شوید براحتی مشکلاتتان را با ما مطرح کنید چراکه ما می دانیم شما به چه چیزی نیاز دارید و راهکارهای مناسبی برای شما در نظر داریم.

موضوع پروپوزال علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

موضوع پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت اولین چیزی است که مورد توجه قرار گرفته و نخستین معیار سنجش سطح علمی پروپوزال و پایان نامه شما خواهد بود. در انتخاب موضوع پروپوزال بایستی اهمیت ویژه ای قائل شد و به معیارهای اصلی آن شامل تکراری نبودن موضوع، جدید بودن، کاربردی بودن عنوان، دارای ارزش پژوهشی بودن، نوآوریهای موضوع و …. توجه نمود. همچنین باید دید وسیع تری داشته باشید و توجه کنید که کار شما تنها با ارائه پروپوزال خاتمه نمی یابد و باید پیرامون موضوع؛ یک تحقیق جامع تر و کاملتری در قالب پایان نامه ارائه کنید پس انتخاب موضوع را با نهایت دقت و وسواس انجام دهید. در این کار حساس؛ محققین دانشورزان با ظرفیتهای ویژه خود؛ می توانند کمک شایانی به شما بکنند.

پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

هزینه پروپوزال علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

 نوشتن پروپوزال فلسفه تعلیم و تربیت بدون شک هزینه های متعددی را برای دانشجو به همراه خواهد داشت چراکه یک کار علمی و پژوهشی است و مستلزم صرف زمان، تحقیق، ترجمه و مطالعه می باشد. اما متاسفانه دانشجویانی هستند که هزینه های نسبتا زیادی هم برای این کار متحمل می شوند لیکن متاسفانه نتیجه مطلوبی هم کسب نمی کنند. توصیه ما این است که چنانچه تجربه کافی در این کار ندارید؛ حتما از مشورت محققین با تجربه استفاده کنید تا زمان و هزینه تان از دست نرود. کارشناسان شیفت هم اکنون مشتاقانه پاسخگوی شما هستند.

نمونه پروپوزال آماده فلسفه تعلیم و تربیت

 بررسی انواع پروپوزالهایی که قبلا تهیه و ارائه شده اند می تواند از برخی جهات برای دانشجویان مفید واقع شود لیکن این تاثیر زمانی میتواند مثبت باشد که بر ذهنیت دانشجو غلبه نکند و از ایجاد خلاقیت و نوآوری جلوگیری ننماید. اساسا اگر در معرض بررسی چندین کیس آماده بشوید؛ ذهن شما کالیبره شده و اجازه ورود به عرصه های جدید پیدا نمی کند بنابراین توصیه ما آن است که حتی المقدور تحت تاثیر نمونه های آماده قرار نگیرید ما به شما کمک خواهیم کرد تا نسخه خودتان را تهیه و ارائه کنید.

دانلود رایگان پروپوزال علوم تربیتی

همانطور که پیشتر گفته شد؛ استفاده از نمونه های آماده برای هیچ ذهن خلاقی توصیه نمی شود بلکه بهتر است دانشجویان عزیز با خلاقیت خودشان و همچین کمک مشاورین با تجربه؛ نسبت به نگارش پروپوزال اقدام نمایند که کاری شایسته است. اما برای عزیزانی که نیاز مبرم به دانلود رایگان پروپوزال علوم تربیتی دارند؛ در موسسه دانشورزان این امر میسر است.

قابل توجه دانشجویان عزیز علوم تربیتی، فلسفه تعلیم و تربیت؛

نکته ای مهم در خصوص مدیریت زمان...

سهل انگاری و تعلل در انجام پایان نامه تان در هر مرحله که باشد، ممکن است منجر به شکست تحصیلی شما شده و تمام زحمات و هزینه هایی که تا الان متحمل شده اید را بی ثمر نماید. اگر نگارش پایان نامه؛ دغدغه امروز شماست، وقت را هدر ندهید و همین الان با ما یا یک مرکز تخصصی و معتبر پژوهشی تماس بگیرید.

انجام پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

انجام پایان نامه آخرین و مهمترین وظیفه پژوهشی دانشجویان عزیز رشته علوم تربیتی – فلسفه تعلیم و تربیت است که در طول دوره  تحصیلی خود باید آماده و ارائه نماید. همانطور که میدانید نگارش پایان نامه اصول و قواعد خاصی دارد که لازمه کسب موفقیت در آن؛ داشتن دانش کافی، مهارت و زمان بسیار زیاد مطالعاتی است که شاید جمیع این شرایط برای همه دانشجوان فراهم نباشد بنابراین استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی کامل و جامع؛ امری اجتناب ناپذیر است. مجتمع دانش ورزان با بهره  گیری از محققین ممتاز کشوری آمادگی دارد تا در مراحل مختلف نگارش پایان نامه در کنار شما باشد هدف ما پشتیبانی، آموزش و توانمندسازی شما برای ارائه یک کار بی نظیر و قابل تحسین است
در انجام پایان نامه علوم تربیتی تا جلسه دفاع حامی شما هستیم.

نوشتن پایان نامه علوم تربیتی مدیریت آموزشی

مراحل انجام پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت اگر بصورت دقیق و صحیح تالیف و تدوین شود می تواند تحسین سخت گیر ترین اساتید راهنما را دربرداشته و حتی گزیده ای از آن بعنوان مقاله علمی و پژوهشی در ژورنالهای معتبر به چاپ برسد. اولین قدم برای شروع نگارش یک پایان نامه علمی خوب؛ انتخاب موضوعی جدید و مناسب است. انتخاب موضوع پایان نامه علوم تربیتی دارای معیارهای مهمی است که باید به آنها توجه داشت. پس از اینکه موضوع انتخاب ومورد تایید واقع گردید؛ وارد مرحله نگارش پروپوزال خواهیم شد که در آن به جنبه های مختلف موضوع به صورت علمی تر می پردازیم و اهمیت و دلایل انتخاب موضوع را بصورت تخصصی توجیه می کنیم، درانتها؛ پروپوزال باید به تصویب شورای پژوهشی برسد تا دانشجو اجازه شروع فصلهای پایان نامه اش را داشته باشد.
پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت مانند سایر گرایشهای علوم تربیتی در پنج فصل تدوین میگردد. در نوشتن پایان نامه؛ استفاده از معتبرترین منابع بین المللی، انتخاب جامعه آماری مناسب و در دسترس و متناسب با موضوع، رعایت دقیق شیوه های رفرنس دهی، تجزیه و تحلیل دقیق داده ها و حتی رعایت اصول نگارشی و… بسیار حائز اهمیت است.
توجه داشته باشید که پایان نامه ضعیف و بی کیفیت به حیثیت، اعتبار و رزومه شما لطمه وارد می کند پس اگر فکر می کنید نیاز به کمک در این زمینه دارید مجتمع دانشورزان  مرکزی جهت پشتیبانی از پایان نامه های علوم تربیتی است و با افتخار راهنما و پشتیبان شما خواهیم بود

هزینه انجام پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

نگارش پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت ممکن است چالشهای قابل توجهی را برای دانشجویان عزیز به همراه داشته باشد که مهمترین آن هزینه های مالی  و همچنین اختصاص وقت کافی و زمان مناسب است. متاسفانه این چالشها ممکن است با کم تجربگی و روشهای آزمون و خطا؛ توأم شده و چندین برابر شده و گاها منجر به یاس و ناامیدی گردد. در چنین شرایطی مهمترین ضرر و زیانی که دانشجویان متحمل می شوند زمان و از بین رفتن فرصت است. لیکن یکی از راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از این معضلات «استفاده از تجربه و مهارت مشاورین دلسوز و ممتاز» است. برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه؛ حتما از مشاورین مجرب استفاده کنید.

فصلهای پایان نامه

 همانطور که قبلا توضیح داده شد؛ پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت؛ به حالت استاندارد در پنج فصل تدوین می گردد که معمولا ساختار آن به این شکل است:
فصل اول شامل کلیات و تعاریف اصلی، بیان مساله، ضرورت تحقیق، سوالات و فرضیات و… همانطور که ملاحظه می کنید؛ فصل اول پایان نامه تشابه زیادی با پروپوزال دارد.
فصل دوم شامل مبانی نظری، ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق است. در فصل دوم بیشترین استفاده از منابع داخلی و خارجی خواهد شد.
فصل سوم شامل متدلوژی، جامعه آماری، پرسشنامه و… توجه داشته باشید که متدلوژی یا همان روش تحقیق باید با نوع پروژه تناسب داشته باشد.
فصل چهارم شامل یافته های تحقیق، تجزیه و تحلیل داده ها، نمودارهای آماری و … در واقع فصل چهارم پایان نامه مهمترین بخش پروژه است و نتایج علمی پایان نامه وابسته به این فصل است.
فصل پنجم شامل نتیجه گیری و پیشنهادات فهرست منابع و … فصل پنجم با وجود اینکه حجم زیادی را به خود اختصاص نمی دهد اما اهمیت آن کمتر از فصول دیگر نیست بلکه نتیجه اصلی تحقیق در این فصل تبیین و عرضه می گردد.

جهت آشنایی با شیوه نامه نگارش پایان نامه دانشگاه تهران می توانید دستورالعمل مربوطه را از سایت رسمی این دانشگاه دانلود کنید.

سامانه پیشینه پژوهش (همانندجویی)

در سالهای اخیر بدلیل استفاده نادرست و بی رویه برخی از دانشجویان از منابع و پایان نامه ها؛ مراکز دانشگاهی از سامانه هایی تحت عنوان «همانندجویی» استفاده می کنند تا میزان شباهت پایان نامه دانشجو را با پایان نامه های دیگر بسنجند. روش آن هم به این شکل است که پس از اتمام پایان نامه؛ تمام محتوای آن در سامانه همانندجویی بارگذاری می شود و پس از 24 ساعت نتیجه بررسی با شاخص (درصد تشابه) اعلام می گردد. اغلب دانشگاههای ایران تا 30% تشابه را طبیعی تلقی میکنند لیکن تشابه بیش از 30درصد پذیرفته نیست و دانشجو باید پایان نامه را بازنگری کرده و میزان تشابه را به حد استاندارد برساند.

اصلاح و تکمیل پایان نامه علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت

در برخی مواقع دانشجویان عزیز رشته فلسفه تعلیم و تربیت مایل هستند تا بخشهایی از پایان نامه شان را خودشان آماده کنند و فقط جهت بازبینی، اصلاح یا تکمیل از مشاورین بهره مند شوند. در چنین مواقعی میتوانید از خدمات تخصصی مجتمع دانشورزان که برای همین منظور پیش بینی شده است؛ بهره مند شوید ما پایان نامه شما را در هر مرحله ای که باشد پذیرش کرده و با تصحیح و تکمیل تمام بخشهای آن مطابق با استانداردهای دانشگاههای برتر، کاری آماده دفاع و در خور تحسین تقدیم شما خواهیم کرد.
ضمنا ما تحویل به موقع و با کیفیت تمام پروژه ها را تضمین می کنیم و مطمئن باشید کیفیتی مطلوب در سطح دانشگاههای معتبر، فقط در تخصص یک موسسه آموزشی معتبر است

هزینه پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت      

انجام پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت ممکن است در ظاهر برای دانشجویان این رشته چالشی بزرگ به نظر بیاید اما واقعیت این است که اگر از مشاورین با تجربه حمایت شوید؛ خواهید دید که اصلا آنطور که تصور می کردید نیست. مجتمع دانشورزان با ثبت موفقیت خیره کننده 96٪ از دانشجویان، بدون شک در زمینه پشتیبانی پایان نامه های علوم تربیتی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت یکی از بهترین کارگروه های سطح کشور است. هدایت مرحله به مرحله پروژه دانشجو در مسیر صحیح، توجه دقیق به نظرات استاد راهنما بر روی پروژه، پشتیبانی تمام وقت و دسترسی سریع، از خدمات منحصر به فرد این مجموعه است. علاوه بر این، موسسه تضمین کرده است که با خدمات این مجموعه؛ دانشجویان در مدت زمان معقول و مناسب موفق به کسب حداکثر نمره پایان نامه بشوند
جهت کسب اطلاعات کامل می توانید هم اکنون با کارشناسان شیفت تماس بگیرید.

چنانچه در خصوص انجام پروپوزال یا پایان نامه تان با تردیدها یا ابهاماتی مواجه هستید؛ می توانید پاسخ اغلب سوالاتتان را در اینجا بیابید:

چطور کارم رو با شما شروع کنم؟2021-12-04T19:53:42-01:00
چطور کارم رو با شما شروع کنم؟

برای شروع کار باید ابتدا درخواستتان را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بررسی شده و یک محقق بسیار خوب، متعهد و دلسوز برای شما تعیین کنیم. بعد کار آغاز می شود و با همراهی شما مرحله به مرحله جلو می بریم. در تمام مراحل کار شما را در جریان پیشرفت پایان نامه قرار می دهیم و توضیحات لازم ارائه می شود.

این اطمینان رو به شما می دهیم که پروژه شما توسط بهترین پژوهشگرها انجام میشود و از نظر کیفیت کار هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من نمی خوام استادم متوجه شود که از موسسات آموزشی کمک گرفته ام امکانش هست؟2021-12-04T19:51:02-01:00
من نمی خوام استادم متوجه بشه که کارم رو دادم بیرون؛ امکانش هست؟

اگر از ابتدای کار تا پایان مسیر همراه ما باشید و قدم به قدم مراحل پایان نمه تون رو با ما پیش ببرید، قطعا مشکلی متوه شما نخواهد شد چون اولا سطح علمی شما رو به اندازه سطح علمی و فنی پایان نامه تون ارتقاء می دیم، درثانی آموزشهای لازم رو بهتون می دیم تا مو به مو با پیشرفت کار شما هم پیشرفت کنین بطوریکه چنان به موضوع و پروژه مسلط بشید که دیگه اینکه چه کسی پایان نامه ر نوشته اصلا اهمیتی نداشته باشه چون دیگه خودتون براحتی می تونین پایان نامه مشابهی رو بنویسید.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

استاد راهنمای من خیلی خیلی سخت گیر هست، چکار کنم؟2021-12-04T19:49:50-01:00
استاد راهنمای من خیلی خیلی سخت گیر هست، چکار کنم؟

اصولا ما کار با اساتید راهنمای سخت گیر رو بیشتر می پسندیم چون باعث میشه توانایی های خودمون رو بهتر و بیشتر به نمایش بگذاریم. فقط کار شما دانشجوی عزیز کمی سخت هست به این دلیل که باید آمادگی لازم رو جهت ارائه یک کار علمی با کیفیت داشته باشین. در واقع بایستی با مطالعه کامل نزد استاد راهنما حاضر بشید.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

استاد راهنمای من خیلی کم سواد هست، چاره من چی هست؟2021-12-04T19:49:07-01:00
استاد راهنمای من خیلی کم سواد هست، چاره من چی هست؟

کار با اساتید کم تجربه و کم سواد بسیار بسیار سخت هست. توصیه اول ما این هست که در صورت امکان استاد راهنماتون رو عوض کنید اما اگر چاره ای نداشتید، مجبوریم از پلانی برای مواجهه با اساتید کم سواد تدارک دیده ایم استفاده کنیم و ضمنا به نوعی با این اساتید مدارا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من یک کار یونیک و تک و خیلی خیلی خاص می خوام، امکانش هست؟2021-12-04T19:48:24-01:00
من یک کار یونیک و تک و خیلی خیلی خاص می خوام، امکانش هست؟

ما از دانشجویانی که مایلند یک پایان نامه تک و بسیار خاص انجام بدن، حمایت می کنیم اما باید خودشان هم آمادگی لازم برای این کار رو داشته باشند و در واقع حائز شرایط خاص آن باشند.

  • اولا پروژه های خاص و ویژه، به نسبت به زمان بیشتری نیاز دارند.

  • انجام یک کار بسیار خاص و منحصر به فرد، مستلزم استفاده از اساتید بسیار خبره و با تجربه هست و این مساله هزینه متوسط پروژه رو افزایش می ده

  • دفاع از پروژه های خاص، دشواریهای خاص خودش رو داره و دانشجو باید در حد و اندازه کار ظاهر بشه و آمادگیهای لازم برای ارائه و دفاع رو داشته باشه

با تمام این تفاسیر، اگر با در نظر گرفتن این شرایط مایل به انجام یک پایان نامه خاص هستید، ما با کمال میل همراه شما هستیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا در مجتمع دانشورزان کارهای ناقص را تکمیل می کنید؟2021-12-04T19:37:22-01:00
آیا کارهای ناقص را شما تکمیل می کنید؟

بله کار شما در هر مرحله ای که باشد و هر نقصی که داشته باشد توسط اساتید ما مورد بازنگری، اصلاح و تکمیل قرار می گیره. البته ترجیح ما همیشه این هست که هر پروژه را از فاز صفر شروع کنید و از ابتدا طبق بالاترین استانداردهای دانشگاههای کشور انجام بدیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من پایان نامه ام را کامل انجام داده ام، اما استاد راهنما نظرات اصلاحی داشته اند شما انجام می دهید؟2021-12-04T19:35:53-01:00
من پایان نامه ام را کامل انجام داده ام، اما استاد راهنما اصلاحاتی را مطرح کرده اند شما انجام می دهید؟

بله ابتدا باید کارتون مورد بررسی قرار بگیره و کامنتها و اصلاحات مد نظر استاد راهنما هم مورد واکاوی و بررسی دقیق قرار بگیره. بعد از بررسی دقیق شرایط فعلی پایان نامه شما؛ اقدامات لازم جهت اصلاح و تامین نظرات استاد راهنما انجام میشه و هیچ جای نگرانی ندارد

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

من زمان زیادی ندارم و کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟2021-12-04T19:34:24-01:00
من کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟

بله قطعا. البته ابتدا باید کارتون رو بررسی کنیم اگر از نظر فنی مشکلی نداشته باشه؛ با ظرفیتهایی که در اختیار داریم پروژه شما رو با حفظ کیفیت، با سرعتی بهتون تحویل می دیم که خارج از تصور شماست.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا شما پایان نامه دکترا هم انجام می دهید؟2021-12-04T19:32:26-01:00
آیا شما پایان نامه دکترا هم انجام می دهید؟

بله ما پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را با بالاترین سطح کیفیت اجام می دهیم و تا جلسه دفاع پشتیبان شما هستیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

اگر فقط یک پایان نامه معمولی بخواهم و نه تخصصی، نظر شما چیست؟2021-12-04T18:10:57-01:00
من فقط یک پایان نامه معمولی می خوام و مشکلی با اساتید ندارم…

ببینید ممکن است شما با استاد راهنمای تان صمیمی باشید و یک رابطه دوستانه ای بین شما حاکم باشد اما باز پیشنهاد می کنیم که در هر صورت کار پایان نامه تان را جدی بگیرید. چون اولا شما بایستی در حضور دو استاد دیگر که نقش داور را دارند، از پایان نامه تان دفاع کنید ثانیا پایان نامه شما ماحصل تلاش شما در مقطع کارشناسی ارشد هست و با انجام یک کار قوی و مناسب، می توانید بعنوان یک رزومه قوی معرفی کنید. ثالثا معمولا اساتیدی که در ظاهر با دانشجویان روابط دوستانه دارند، در عمل سطح انتظاری مشابه یک استاد سخت گیر دارند چون کاری که شما ارائه می کنید در کارنامه آنها هم ثبت می شود و در باطن اصلا مایل نیستند از یک کار ضعیف حمایت کنند.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

از پایان نامه ام مقاله هم استخراج می شود؟2021-12-04T18:07:30-01:00
از پایان نامه ام مقاله هم استخراج می شود؟

اگر پایان نامه شما توسط شرکت ما تهیه شده باشد، حائز شرایطی هست که بتوانید از محتوای پایان نامه یک یا دو مقاله استخراج کنید و در ژورنالهای معتبر به چاپ برسانید؛ اما اگر پایان نامه رو خودتون انجام داده اید یا اینکه در موسسات دیگر انجام شده است؛ باید از لحاظ علمی و فنی مورد بررسی قرار بگیرد اگر بار علمی مناسبی داشته باشد؛ در زمینه تهیه مقاله می تونیم در خدمت شما باشیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

در این سالهایی که فعالیت داشته اید آیا مشتری ناراضی هم داشته اید؟2021-12-04T18:06:26-01:00
در این سالهایی که فعالیت داشته اید آیا مشتری ناراضی هم داشته اید؟

بله متاسفانه جلب رضایت تمامی مشتریان و دانشجویان کمی مشکل هست. هرچند در تمام این سالها، تمام تلاش ما جلب رضایت تمامی دانشجویانی که به ما اعتماد کرده اند؛ بوده است اما در برخی از مواقع دانشجویانی بوده اند که سطح توقعی بسیار فراتر از آنچه که برعهده ما بوده ، داشته اند.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

هزینه انجام فصل ۴ پایان نامه چقدر است؟2021-12-04T18:05:20-01:00
هزینه انجام فصل ۴ پایان نامه چقدر است؟

فصل چهارم پایان نامه؛ مهمترین و اصلی ترین بخش پایان نامه هست و نقش تعیین کننده ای در سطح علمی پایان نامه شما دارد.
تعیین قیمت فصل چهارم پایان نامه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، مثلا اینکه از چه نرم افزاری برای این بخش استفاده می کنید و اصولا روش تحقیق پایان نامه (که در فصل سوم به آن اشاره کرده اید) چطور تعریف شده است، اطلاعات و داده هاتون کامل هست یا خیر و از چه درجه اعتباری برخوردار هستن، مقدار و میزان داده ها در چه حد است و بسیاری عوامل دیگر.
بنابراین برای تعیین قیمت فصل چهار پایان نامه تون، بهتره پروپوزال و فصل سوم رو جهت بررسی کارشناسان ما ارسال کنین و مطمئن باشید بهترین قیمت و کیفیت رو دریافت خواهید کرد.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا میتوانم با پژوهشگری که کار من را بر عهده میگیرد ارتباط داشته باشم؟2021-12-04T18:04:24-01:00
آیا میتوانم با پژوهشگری که کار من را بر عهده میگیرد ارتباط داشته باشم؟

بله حتما.
قطعا لازم هست در مراحل مختلف انجام پایان نامه تون در ارتباط مستقیم با پژوهشگر باشید و سوالات و ابهامات احتمالی تون رو با ایشون در میان بگذارید و آموزش ببینید. این ارتباط می تونه از طریق تلگرام، تلفن یا حتی حضوری باشه.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

آیا پایان نامه روانشناسی هم انجام میدهید؟2021-12-04T17:59:54-01:00
آیا پایان نامه روانشناسی هم انجام میدهید؟

بله ما با توجه به ظرفیتهای منحصر به فردی که داریم در تمام زمینه ها فعالیت داریم علی الخصوص گرایشات مختلف رشته مدیریت. شرکت دانشورزان قطب اصلی تهیه پایان نامه های مدیریت هسد به این دلیل که یکی از شعبات ما در مجاورت دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز واقع شده و هر ترم تعداد بسیار زیادی پایان نامه مختلف مدیریت با عناوین مختلف انجام می شود. به جرأت می تونیم بگیم هیچ موسسه ای به اندازه مجتمع دانشورزان سابقه طولانی در انجام پایان نامه های ناب مدیریت ندارد.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

اگر بخواهم پایان نامه ام را خودم انجام دهم، شما چه کمکی می توانید برای من داشته باشید؟2021-12-04T17:57:40-01:00

اگر بخواهم پایان نامه ام را خودم انجام دهم، شما چه کمکی می توانید برای من داشته باشید؟

ما به تمام دانشجویان عزیزی که وقت، دانش، حوصله، تخصص و تجربه کافی رو برای نگارش پایان نامه شون دارند توصیه می کنیم که خودشان شخصا این کار رو انجام بدن و از موسسات استفاده نکنن به شما دوست عزیزی که همچین تصمیمی رو گرفته اید هم تبریک می گیم و تمام تلاشمون رو خواهیم کرد که بتونید به نحو احسن از عهده این کار بربیاید.
مجتمع دانشورزان در تمام مراحل انجام کار در خدمت شما هستند و شما رو از تجارب خودشون بهره مند می کنند.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

انجام پایان نامه در حوزه های تخصصی شما، چقدر طول می کشد؟2021-12-04T17:54:47-01:00
انجام پایان نامه چقدر طول می کشد؟

اگر شما در فاز صفر باشید از نظر زمان بندی به سه شکل قابل بررسی، برنامه ریزی و اجراست:

۱-اگر بخواهید خودتان در جریان ریز کارها باشید و مرحله به مرحله به تایید اساتید راهنما برسونید و ضمن تحویل کارها، آموزشهای لازم رو ببینید و مراحل مختلف رو فرا بگیرید، حدودا 3 تا 5 ماه برای انجم کار زمان در نظر می گیریم.
۲-اگر از نظر زمانی محدودیت دارید و مایل هستید کارتون سریعتر انجام بشه و نیاز کمتری به آموزش دارید، می تونیم ۳ ماهه یا زودتر کار رو تحویل بدیم.
۳-اگر زمان رو از دست داده اید و فرصت کمی دارین و می خواهید بصورت فورس ماژور کارتون رو انجام بدین، با توجه به ظرفیتهای بالای شرکت ایرانداکیومنت می تونیم کار رو با حفظ کیفیت؛ سریعتر از حالت طبیعی تحویل بدیم.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

زمان من محدود هست و کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟2021-12-04T17:48:25-01:00
من کارم رو خیلی زود می خوام، امکانش هست؟

بله قطعا. البته ابتدا باید کارتون رو بررسی کنیم اگر از نظر فنی مشکلی نداشته باشه؛ با ظرفیتهایی که در اختیار داریم پروژه شما رو با حفظ کیفیت، با سرعتی بهتون تحویل می دیم که خارج از تصور شماست.

جهت ثبت سفارش، می توانید فرم «سفارش مشاوره پایان نامه» را تکمیل کنید.

حدود وظایف موسسه در قبال دانشجویان چیست؟2021-12-04T17:45:01-01:00

یک موسسه خدمات دانشجویی باید دارای یک سری ویژگیها و شرایطی باشد که بتواند تا انتهای کار به نو احسن در کنار شما باشد و بتواند تمام دغدغه های شما را در قبال انجام پایان نامه تان برطرف کند.
مجتمع دانشورزان  یکی از معدود موسساتی هست که تمام تلاش خود را در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروژه های دانشجویان عزیز متمرکز کرده است. به همین دلیل هم این شرکت از نظر اساتید محترم راهنما بعنوان خبره ترین شرکت در زمینه پشتیبانی از دانشجویان عزیز معرفی می گردد.
جهت ثبت سفارش مشاوره پایان نامه، می توانید فرم «سفارش پایان نامه» را تکمیل و ارسال کنید.

نظرات دانشجویان عزیزی که تجربه دریافت خدمات پژوهشی از مجتمع دانشورزان را داشته اند:

یک مقدار قیمتها رو بیارین پایین تر که همه دانشجوها دسترسی به خدمات با کیفیت داشته باشن. واقعا این درسته به نظرتون؟!

سوسن گلدره, دانشگاه دماوند

به نظر من دانشورزان هم از نظر پشتیبانی و هم از نظر قیمت بسیار عالی هست

یاشار مقام صلاحی, دانشگاه تبریز

کار من توسط خانم دکتر زارع انجام شد واقعا خوش اخلاق و مهربان بودن و کار با کمترین خطا به پایان رسید. خیلی دوست داشتم از نزدیک ایشون رو می دیدم که متاسفانه میسر نشد دورادور تشکر می کنم همچنین از پشتیبانی خوب مجموعه دانش ورزان

کمیل جاویدان, دانشگاه یاسوج

قرار بود فایل من امروز به دستم برسه، هنوز خبری نیست لطفا پیگیری کنین

فاطمه اسماءاللهی, دانشگاه علامه محدثی

خدمات دانش ورزان بسیار عالی و کامله. پشتیبانی مجموعه نقطه قوت و دلیل استفاده من از دانشورزان بود.

بابک سلیمانی, دانشگاه شمال

من از خدمات شما بسیار راضی ام امیدوارم روند خوبتان را ادامه بدهید

نیما نیکو, آزاد مراغه

شرکت خوبیه از نظر کیفیت خدمات شماره 1 ایرانه فقط جمعه ها تعطیله و امکان تماس تلفنی نیست. از یک شرکت با این اعتبار انتظار کار شبانه روزی هست.

نکیسا جام خواه, دانشگاه تربیت مدرس

باسلام خدمت پرسنل مجرب و باتجربه دانشورزان جاداره که از همه عزیزانی که در پاسخ دهی به کاربران در اسرع وقت بااخلاق کاملاَ پسندیده جواب گوی ما هستید صمیمانه تقدیر و تشگر میکنم .

سعید سادات گل, دانشکده مدیریت

هرچقدر هم شرکت معتبر و محبوبی باشین، وقتی توی شهر همدان شعبه ندارین چه فایده ای داره؟ شاید یکی نمی تونه بیاد تهران؛ باید بمیره؟

جعفر ترکاشوند, دانشگاه همدان

انصافا سرویس دهی و پشتیبانی دانشورزان عالی و بی نظیره و مشتری همیشگی و ثابت شما خواهیم ماند

سید جواد احدی نژاد, دانشگاه اصفهان

ممنون از مجموعه خوب شما که با قیمت و پشتیبانی عالی همواره جوابگو هستید

یدالله نظام دوست, دانشگاه آزاد تهران مرکز

واقعا به انتقادات توجهی نمیشه. از یک شرکت با این گستردگی و سطح خدمات واقعا بعیده که کار چاپ و صحافی پایان نامه رو انجام نمی دین. حالا هرچقدر هم که کیفیت کارتون خوب باشه

فاطمه سادات میرکندی, علوم تحقیقات تهران

مجموعه دانش ورزان برترین موسسه مشاوره پایان نامه کشور از نظر کیفیت سرویس ها و پشتیبانی دائمی هست.

اسماعیل پاشازاده, دانشگاه آزاد شهر ری

بدون شک مجتمع دانش ورزان بهترین مجموعه مشاوره پایان نامه ایرانه. دیدن مدیر عامل و کارکنان این مجموعه رو از نزدیک آرزو میکنم.

نادر پورجعفر, دانشگاه آزاد تبریز

چند بار درخواست دادم که برای دانشجویان نخبه امتیازات ویژه ای در نظر بگیرید متاسفانه ترتیب اثر داده نشد!

پاشا محمدی خامنه, دانشگاه تربیت مدرس

من پایان نامه ام رو دفاع کردم فقط چند تا اصلاحیه داره خواستم بدونم شما انجام می دین؟

ناصر توکلی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

من از موسسه دیگه ای استفاده می کردم ولی خدماتشون اصلا خوب نبود از این که به دانشورزان مراجعه کردم بسیار خوشحال و راضی هستیم

سید ضیاء پدرخانی, دانشگاه علامه

سلام، پورحیدر هستم خواستم از پژوهشگرم آقای سعیدی تشکر کنم. کارم خیلی خوب انجام شده بود. به امید دیدار

سالار پورحیدر, دانشگاه علوم تحقیقات تهران

خدمات شما بسیار عالی و مفید بود. امیدوارم این چنین موسساتی افزایش پیدا کنند تا دانشجویان گرفتای مراکز فیک و نامعتبر نشن و همیشه راه موفقیت رو رو پیدا کنند

حسن کشاورز, آزاد تهران جنوب

مدتی بعد از ثبت سفارش مشاوره پایان نامه، قیمتها تغییر کرد اما برای دانشجویان قدیمی به همان قیمت قدیم محاسبه میشد. همچنین پشتیبانی بینظر این مجتمع باعث دلگرمی کاربران میشه. واقعا میشه گفت بهترین و به صرفه ترین شرکت مشاوره پایان نامه هست.

پگاه یونسیان, دانشگاه علامه

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ دانشجویان را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

سمیرا خوش خلق, دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

سلام ، معصومه توکلی هستیم پروپوزال من امروز تصویب شد؛ خواستم اطلاع بدم که برای فصلهای پایان نامه ام لطفا اقدام کنید.

معصومه توکلی, دانشگاه شهید بهشتی

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضو اساتید این مجتمع باشم.

ابراهیم سمائی, دانشگاه آزاد بروجرد

من با همه موسسات مشاوره پایان نامه معروف صحبت کردم هیچکدوم به خوبی دانشورزان نبودن

ابوالفضل چهرگانی, دانشگاه سمنان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان مجتمع دانش ورزان. من از تمامی خدمات این شرکت تا الان راضی بودم و از پشتیبانی عالی تشکر می کنم تنها نکته ای که رضایت من رو جلب نکرد این بود که برای چند تا سفارش پی در پی؛ تخفیف در نظر نگرفتید!!! به نظرم برای یک شرکتی مثل شما این یک ضعف هست.

سیما پورحیدر یزدی, دانشگاه آزاد نائین

کارم با شما خیلی روتین و خوب پیش رفت و بهترین مورد توی سرویس دهی همین پشتیبانی هست که پشتیباتیتون واقعا حرف نداره همیشه در هر حال با حوصله رسیدگی میکنید فقط ساعت کاری تون رو کاش بیشتر می کردید که خارج از ساعات اداری هم دسترسی داشتیم

زهرا رمضانی, دانشگاه پیام نور

بدون شک بهترین موسسه مشاوره پایان نامه در کل کشور. تشکر میکنم از شما

دکتر اسمائیلخانی, نامشخص

چرا باید یک پایان نامه کارشناسی ارشد سه ماه طول بکشه؟! من انتظار تحویل سریعتر داشتم. بقیه موارد از جمله کیفیت و پشتیبانی خیلی خوب بود.

شایان رضایی بلده, دانشگاه تهران

با سلام تجربه ی استفاده از خدمات مشاوره پایان نامه دانش ورزان واقعاً راضی کننده هستش برعکس شرکت س****ک  که کار رو ناقص انجام می دون و از هر ده تماس یکیش رو جواب می دن و ضمن اینکه پشتیبانی به شدت ضعیفی رو هم ارائه میدن.

پدرام پابرجا, آزاد تهران شمال

فکر نمی کردم قیمت انجام یک پایان نامه کارشناسی ارشد بیش از سه میلیون تومن باشه، بهتر می بود یک مقداری ملاحظه دانشجویان رو می کردید برای شرکتی با این اعتبار واقعا متاسفم

مهران یادگاری, دانشگاه فردوسی مشهد

روز جمعه تماس گرفتم و پاسخ دادن و با حوصله مشکلم حل شد. امیدوارم این نحوه پشتیبانی و این کیفیت سالهای سال ادامه دار باشه و من شخصا از کارشناسان دانش ورزان تشکر میکنم.

سکینه بروجردی, آزاد خرم آباد

بدینوسیله از مدیران و تیم پشتیبانی زبده و متخصص مجتمع دانش ورزان نهایت تشکر را دارم.هم سرعت پاسخگویی و هم دقت کارشناسان در ارایه خدمات مشاوره پایان نامه به نظرم عالی و بی همتا هست. در حال حاضر بیش از 5 تا 6 نفر از دوستانم رو به دانش ورزان معرفی کردم و بسیار از شما راضی هستیم جز یک نفر از بچه ها که پروپوزالش با کمی تاخیر آماده شد. امیدوارم روز به روز کیفیت را بهتر از روز قبل حفظ کنید.ارادتمند

سحر الماسی, آزاد تهران شمال

با اینهمه تعریفی که از مجتمع دانش ورزان شنیده بودم؛ انتظار داشتم کارم سریعتر انجام بشه ولی متاسفانه اینطور نشد ولی از کیفیت کار راضی بودم. بهرحال ممنونم

زهرا پورترکمن, آزاد تهران مرکز

در طول دوره سه ساله مقطع کارشناسی ارشدم؛ چند بار با مجتمع دانشورزان کارهای مختلفی رو سفارش دادم با توجه به کیفیت بالای خدمات آن و پشتیبانی بسیار قوی و بر لحظه و دانش فنی بالای کارکنانش به شدت برای بنده لذت بخش بوده است  تنها مساله؛ قیمت خدمات  بود که انتظار داشتم پایین تر باشد.

شهرام سزاوار کهن, دانشگاه ارومیه

عالی واقعا عالیه ! برای مشاوره پایان نامه از شرکت دانشورزان شک نکنید متاسفانه من با 3 تا شرکت کار کردم همشون بیخود و به درد نخور بودن واقعا حیف اون پولی که دادم بهشون حالا اسم نمیبرم اما این شرکت واقعا منو شگفت زده کرد . قیمت هاشم خوبه فقط امیدوارم بالا نبرن . انشاءالله در آینده هم همینطور باشه و خراب نشه چون برخی شرکت ها چند سال خدمات عالی به کاربرانشون دادن اما تازگی ها خراب شدن این شرکت فعلا که عالیه امیدوارم تا آخر همینطور بمونه ممنونم از خدمات خوب شرکت دانش ورزان

تارا اسماعیل خانی, دانشگاه تهران

سلام، خواستم اطلاع بدم هنوز پذیرش مقاله من به دستم نرسیده به نظرتون این همه تاخیر در اکسپت مقاله طبیعی هست؟

یارین جعفری, دانشگاه آزاد تهران شمال

بهترین موسسه انجام پایان نامه علوم تربیتی – فلسفه تعلیم و تربیت

به اعتقاد بسیاری از دانشجویان عزیز؛ مجتمع دانشورزان بهترین موسسه مشاوره پایان نامه فلسفه تعلیم و تربیت در سطح کشور است این مجموعه به دلیل ارائه خدمات با کیفیت توسط پژوهشگران ممتاز کشوری و پشتیبانی کامل به همراه آموزش مفاهیم و همچنین ارائه مجموعه ای از خدمات مهم دیگر؛ همواره مورد اعتماد و احترام جامعه دانشجویی کشور بوده است. دانشورزان بیش از هر موسسه  دیگری آمار دانشجوی موفق در کارنامه خود دارد و هر ساله پذیرای صدها دانشجوی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست. ما از انتخاب موضوع پایان نامه، مشاوره در انجام پروپوزال و آموزش و مشاوره نگارش دقیق ایان نامه بصورت شبانه روزی در کنار داشنجویان عزیز بوده ایم. علاوه بر این، تاکید بر سرعت عمل، هزینه مناسب خدمات، استفاده از منابع معتبر علمی و همچنین ارائه آموزشهای مفهومی، باعث شده است که دانشجویان عزیز این مجموعه با ارائه پایان نامه ای دقیق و علمی؛ در جلسه دفاع بدرخشند.